
Vind het beste hotel in Bangkok voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur
Vergelijk aanbiedingen voor The Landmark Bangkok op honderden sites, allemaal op één plek
Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen
Kamers en prijzen vergelijken
Wat feiten op een rij
Inchecken vanaf: | 14:00 |
---|---|
Uitchecken vóór: | 12:00 |
Ontbijt | Ontbijt beschikbaar |
Huisdieren | Huisdieren niet toegestaan |
Kinderen | Kinderen zijn welkom in dit hotel |
Voorzieningen
Meer over The Landmark Bangkok

The Landmark Bangkok
The Landmark Bangkok ligt in de uitgaansbuurt in Sukhumvit. In deze wijk in Bangkok kun je heerlijk wandelen en je vindt hier ook leuke winkels. Overwinningsmonument en Thanon Khao San zijn een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken, en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoek brengen aan Terminal 21 Shopping Mall en CentralWorld winkelcentrum. Ook een bezoek aan Siam Paragon Mall en Markt Pratunam is sterk aanbevolen. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: BTS-station Nana ligt op maar 4 minuten lopen en BTS-station Ploenchit op 7 minuten. Luxe accommodatie met 4 restaurants en een volledig uitgeruste spaDit hotel beschikt naast 4 restaurants over een volledig uitgeruste spa en een buitenzwembad. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en een gratis valetparkeerservice worden ook voorzien. Je vindt er ook fitnessfaciliteiten, een bar/lounge en een poolbar. The Landmark Bangkok heeft 399 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een minibar en een kluis. Elke kamer is in eigen stijl gemeubileerd. Elke lcd-televisie van 40 inch heeft satellietzenders. Een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn ook beschikbaar. Elke badkamer heeft een bad of douche met een regendouche, badjassen, pantoffels en een bidet. In dit hotel in Bangkok is wifi gratis. Zakelijke voorzieningen zijn onder meer bureaustoelen, gratis kranten en een telefoon. Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een haardroger. ´s Avonds wordt een turndownservice aangeboden en een huishoudservice is dagelijks beschikbaar. Voorzieningen die op verzoek beschikbaar zijn, zijn onder andere een strijkplank/strijkijzer. De locatie beschikt over een buitenzwembad en een kinderzwembad. Overige recreatieve voorzieningen zijn onder andere een sauna en fitnessfaciliteiten. De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.
Beoordelingen en reviews
Reviews van reizigers
Opmerking: 14 apr. 2025
Heerlijke maandagbrunch met warme service – Speciale dank aan Khun Joe & Khun Kloy
Er was een grote verscheidenheid aan eten, en alles was heerlijk. De chefs hebben uitstekend werk geleverd. Het was ook onze eerste keer dat we uw Executive Chef Phillippe zagen, wat ons gelukkig maakte — maar het zou nog leuker zijn geweest als hij naar buiten was gekomen om hallo te zeggen of de gasten te begroeten. Kleine gebaren zoals dat zorgen ervoor dat gasten zich echt gewaardeerd voelen, zoals ik heb ervaren in het Moxy Hotel.
Een speciale vermelding aan Khun Joe, een van de obers die ons altijd met een warme glimlach begroet. Zelfs wanneer het restaurant erg druk is, vertoont hij nooit tekenen van vermoeidheid en blijft hij service verlenen met oprecht geluk. Personeel zoals hij echt verhogen de eetervaring.
Aan de andere kant wil ik graag wat feedback geven over een medewerker van de drankhoek. Hij glimlachte niet of leek gastvrij en gaf ons het gevoel dat we hem lastig vielen toen we om drankjes vroegen. Hij vertelde ons ook om drankjes van onze tafel te bestellen in plaats van direct aan de toonbank, mogelijk om de wachtrij te vermijden — maar de manier waarop het werd gezegd kwam afwijzend over. Een vriendelijkere aanpak zou zeker helpen.
Ik wil ook Khun Kloy bedanken, je restaurantbegeleider, die altijd verder gaat dan alleen maar. Hoewel de lift in onderhoud was en niet ideaal voor mijn moeder die een rolstoel gebruikt, bood Khun Kloy oprecht zijn excuses aan en was ongelooflijk attent. Toen we op het punt stonden om te vertrekken, bood een ander personeelslid in de buurt geen hulp, maar Khun Kloy — die net voorbij liep — haastte zich onmiddellijk om mijn moeder zonder aarzeling te helpen. Haar service is consequent uitstekend, en naar mijn mening verdient ze een promotie voor haar toewijding en zorg.
We zullen zeker weer terugkomen!
Antwoord van hotel
Opmerking: 23 april
Belated Sawasdee Pee Mai and thank you for your heartfelt and detailed review. We’re thrilled to hear you and your family enjoyed our Monday brunch and that the variety and quality of food met your expectations. Chef Philippe and his team will be proud to hear your kind words—your suggestion for more personal interaction has been noted and shared with him.
We’re especially grateful for your recognition of Khun Joe and Khun Kloy—your praise perfectly reflects the warmth and dedication they bring to our service. We’ll be sure to pass along your compliments, and we agree—both Khun Joe and Khun Kloy truly go above and beyond.
We also appreciate your candid feedback regarding the experience at the beverage counter. Please rest assured we’ve addressed this with our team to ensure all guests feel welcome at every touchpoint.
Thank you again for your continued support. We look forward to welcoming you back to the Atrium very soon!
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
Opmerking: 9 apr. 2025
Foutloos!
Antwoord van hotel
Opmerking: 23 april
Thank you so much for the feedback and we appreciate your patronage.
We are delighted that you enjoyed many of our services and found the cleanliness and service by our dedicated team members to be excellent. Thank you for recognizing our Rendezvous Bar & Lounge along with the Bell Service team for their thoughtful service.
By all means please try our food & beverage on your next visit. Aside for the top quality in our hotel restaurants, we have recently launched The Quad Sukhumvit Eatery at our ground floor that provides a diverse selection of cuisine in a lively environment.
Thank you so much for the five star rating and we look forward to welcoming you back soon. Please let us know directly if we can be of service again in the future.
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
Opmerking: 8 feb. 2025
Goede centrale hotek
Mooie kamers, uitstekend personeel en geweldig zwembad en bars.
Kan ne luidruchtig als gevolg van het verkeer, maar we hadden een kamer op de 23e verdieping die hielp!
Sky treinstation ligt op slechts 3 minuten lopen, dat is een geweldige manier om rond te krijgen als de wegen voortdurend vol zijn.
Antwoord van hotel
Opmerking: 17 februari
Thank you so much for your feedback and for staying with us recently.
We are delighted you had a great stay experience and found our service, location and facilities to be excellent. Thank you so much for the five star rating.
Please let us know directly if we can be of service again in the future.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager

UK
Opmerking: 24 feb. 2025
Goed geplaatst voor de stad, en zeer groots
De Club level kamers hebben toegang tot de Club lounge waar het ontbijt is beschikbaar in de ochtend, thee / koffie en lichte snacks gedurende de dag en een cocktail met snacks (hun woorden, ik zou suggereren 'lichte maaltijd'! ) beschikbaar om 5 : 30 , allemaal inbegrepen in het verblijf. We waren ook in staat om een late check te gebruiken - uit 16.00 uur.
De hoofdlobby ziet eruit alsof het de laatste fase van renovaties is, en sommige eetgelegenheden rond de lobby waren nog niet open, maar als ze open zijn, is er een goede selectie van plaatsen om te eten en te drinken als je het hotel niet wilt verlaten.
Het hotel ligt op ongeveer 5 minuten lopen van het light railway station dat op zijn beurt is slechts een paar korte haltes naar een aantal grote winkelcentra.
Al met al, een goed geplaatst, comfortabel hotel met zeer vriendelijk en gastvrij personeel (dank).
Onderweg bewust zijn van de enorme hoeveelheid verkeer en de lage luchtkwaliteit. Ik zou aanraden om een voorraad maskers mee te nemen.
Antwoord van hotel
Opmerking: 9 maart
Thank you so much for your feedback and we appreciate your patronage.
Thank you for booking to stay in a corner room with Executive Club Floor services. We are pleased that the services offered met with your expectations overall. I am sorry the light controls in the room seemed a bit troublesome to learn and we will review for future upgrades. Thank you so much for the five star rating.
Please let us know directly if we can be of service again in the future.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
Opmerking: 7 feb. 2025
Verblijfdata: feb. 2025
Uitstekende locatie
138 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Toei, Khet, Khlong Toei, Bangkok, 10110, Thailand|6,59 km van stadscentrum
Inchecken en uitchecken
Inchecken vanaf:
14:00
Uitchecken vóór:
12:00
Goed om te weten
Kinderen zijn welkom in dit hotel
Alle leeftijden
€ 41 (THB1.500) per persoon per nacht
2 jaar of jonger
Gratis
Huisdieren niet toegestaan
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtmenu
Buffet
Ontbijtopties
Westers ontbijt, Aziatisch ontbijt
Ontbijtkosten
€ 23 (≈THB 850) per persoon
Ontbijttijden
07:00 - 10:30 van maandag tot zondag