Skyscanner
  • Help
  1. Start
  2. Hotels
  3. Thailand
  4. Bangkok
  5. The Landmark Bangkok

The Landmark Bangkok

138 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Toei, Khet, Khlong Toei, Bangkok, 10110, Thailand

+ 262

Kamers en prijzen

Voorzieningen

Beoordelingen en reviews

De omgeving verkennen

Vind het beste hotel in Bangkok voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur

Vergelijk aanbiedingen voor The Landmark Bangkok op honderden sites, allemaal op één plek

Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen

Kamers en prijzen vergelijken

Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vinden
1 nacht
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vinden

Wat feiten op een rij

Inchecken vanaf:
14:00
Uitchecken vóór:
12:00
Ontbijt
Ontbijt beschikbaar
Huisdieren
Huisdieren niet toegestaan
Kinderen
Kinderen zijn welkom in dit hotel

Voorzieningen

Alles bekijken
wifi
Parkeren
Airconditioning
Luchthavenshuttle
Zwembad
Fitnesscentrum

Meer over The Landmark Bangkok

The Landmark Bangkok

The Landmark Bangkok ligt in de uitgaansbuurt in Sukhumvit. In deze wijk in Bangkok kun je heerlijk wandelen en je vindt hier ook leuke winkels. Overwinningsmonument en Thanon Khao San zijn een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken, en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoek brengen aan Terminal 21 Shopping Mall en CentralWorld winkelcentrum. Ook een bezoek aan Siam Paragon Mall en Markt Pratunam is sterk aanbevolen. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: BTS-station Nana ligt op maar 4 minuten lopen en BTS-station Ploenchit op 7 minuten. Luxe accommodatie met 4 restaurants en een volledig uitgeruste spaDit hotel beschikt naast 4 restaurants over een volledig uitgeruste spa en een buitenzwembad. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en een gratis valetparkeerservice worden ook voorzien. Je vindt er ook fitnessfaciliteiten, een bar/lounge en een poolbar. The Landmark Bangkok heeft 399 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een minibar en een kluis. Elke kamer is in eigen stijl gemeubileerd. Elke lcd-televisie van 40 inch heeft satellietzenders. Een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn ook beschikbaar. Elke badkamer heeft een bad of douche met een regendouche, badjassen, pantoffels en een bidet. In dit hotel in Bangkok is wifi gratis. Zakelijke voorzieningen zijn onder meer bureaustoelen, gratis kranten en een telefoon. Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een haardroger. ´s Avonds wordt een turndownservice aangeboden en een huishoudservice is dagelijks beschikbaar. Voorzieningen die op verzoek beschikbaar zijn, zijn onder andere een strijkplank/strijkijzer. De locatie beschikt over een buitenzwembad en een kinderzwembad. Overige recreatieve voorzieningen zijn onder andere een sauna en fitnessfaciliteiten. De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Beoordelingen en reviews

4,5/5
Uitstekend3.128 beoordelingen
Hygiëne4,6
Locatie4,7
Service4,5
Kamers4,3
Waar voor je geld4,2
Slaapkwaliteit4,5

Reviews van reizigers

Filteren op
Sorteren op
Genoemd door reizigers
Familiereiziger

Opmerking: 14 apr. 2025

5,0/5
h_vs

Heerlijke maandagbrunch met warme service – Speciale dank aan Khun Joe & Khun Kloy

We hebben hier gisteren geluncht met mijn familie. Normaal gesproken komen we voor de zondagse brunch, maar dit was onze eerste keer dat we de maandagse brunch probeerden, en opnieuw werden we niet teleurgesteld!
Er was een grote verscheidenheid aan eten, en alles was heerlijk. De chefs hebben uitstekend werk geleverd. Het was ook onze eerste keer dat we uw Executive Chef Phillippe zagen, wat ons gelukkig maakte — maar het zou nog leuker zijn geweest als hij naar buiten was gekomen om hallo te zeggen of de gasten te begroeten. Kleine gebaren zoals dat zorgen ervoor dat gasten zich echt gewaardeerd voelen, zoals ik heb ervaren in het Moxy Hotel.
Een speciale vermelding aan Khun Joe, een van de obers die ons altijd met een warme glimlach begroet. Zelfs wanneer het restaurant erg druk is, vertoont hij nooit tekenen van vermoeidheid en blijft hij service verlenen met oprecht geluk. Personeel zoals hij echt verhogen de eetervaring.
Aan de andere kant wil ik graag wat feedback geven over een medewerker van de drankhoek. Hij glimlachte niet of leek gastvrij en gaf ons het gevoel dat we hem lastig vielen toen we om drankjes vroegen. Hij vertelde ons ook om drankjes van onze tafel te bestellen in plaats van direct aan de toonbank, mogelijk om de wachtrij te vermijden — maar de manier waarop het werd gezegd kwam afwijzend over. Een vriendelijkere aanpak zou zeker helpen.
Ik wil ook Khun Kloy bedanken, je restaurantbegeleider, die altijd verder gaat dan alleen maar. Hoewel de lift in onderhoud was en niet ideaal voor mijn moeder die een rolstoel gebruikt, bood Khun Kloy oprecht zijn excuses aan en was ongelooflijk attent. Toen we op het punt stonden om te vertrekken, bood een ander personeelslid in de buurt geen hulp, maar Khun Kloy — die net voorbij liep — haastte zich onmiddellijk om mijn moeder zonder aarzeling te helpen. Haar service is consequent uitstekend, en naar mijn mening verdient ze een promotie voor haar toewijding en zorg.
We zullen zeker weer terugkomen!

Antwoord van hotel

Opmerking: 23 april

Dear Suzanna_v69,
Belated Sawasdee Pee Mai and thank you for your heartfelt and detailed review. We’re thrilled to hear you and your family enjoyed our Monday brunch and that the variety and quality of food met your expectations. Chef Philippe and his team will be proud to hear your kind words—your suggestion for more personal interaction has been noted and shared with him.
We’re especially grateful for your recognition of Khun Joe and Khun Kloy—your praise perfectly reflects the warmth and dedication they bring to our service. We’ll be sure to pass along your compliments, and we agree—both Khun Joe and Khun Kloy truly go above and beyond.
We also appreciate your candid feedback regarding the experience at the beverage counter. Please rest assured we’ve addressed this with our team to ensure all guests feel welcome at every touchpoint.
Thank you again for your continued support. We look forward to welcoming you back to the Atrium very soon!
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
Groepsreiziger

Opmerking: 9 apr. 2025

5,0/5
h_vs

Foutloos!

Echt genoten van mijn verblijf weer in de Landmark. Kamer was brandschoon, personeel uitstekend; niets was te veel moeite. Een speciale shout out naar de bar en deur personeel die ons verblijf zo veel beter maakte. Nooit gegeten in het hotel dus ik kan geen commentaar geven op het eten. Zal terugkeren.

Antwoord van hotel

Opmerking: 23 april

Dear PatrickH284,
Thank you so much for the feedback and we appreciate your patronage.
We are delighted that you enjoyed many of our services and found the cleanliness and service by our dedicated team members to be excellent. Thank you for recognizing our Rendezvous Bar & Lounge along with the Bell Service team for their thoughtful service.
By all means please try our food & beverage on your next visit. Aside for the top quality in our hotel restaurants, we have recently launched The Quad Sukhumvit Eatery at our ground floor that provides a diverse selection of cuisine in a lively environment.
Thank you so much for the five star rating and we look forward to welcoming you back soon. Please let us know directly if we can be of service again in the future.
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
Stel

Opmerking: 8 feb. 2025

4,0/5
h_vs

Goede centrale hotek

Fantastisch hotel in het financiële district van Bangkok.
Mooie kamers, uitstekend personeel en geweldig zwembad en bars.
Kan ne luidruchtig als gevolg van het verkeer, maar we hadden een kamer op de 23e verdieping die hielp!
Sky treinstation ligt op slechts 3 minuten lopen, dat is een geweldige manier om rond te krijgen als de wegen voortdurend vol zijn.

Antwoord van hotel

Opmerking: 17 februari

Dear 950iaing,
Thank you so much for your feedback and for staying with us recently.
We are delighted you had a great stay experience and found our service, location and facilities to be excellent. Thank you so much for the five star rating.
Please let us know directly if we can be of service again in the future.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
Stel
UK

UK

Opmerking: 24 feb. 2025

5,0/5
h_vs

Goed geplaatst voor de stad, en zeer groots

We verbleven slechts twee nachten tussen vliegen in van Koh Samui en uit naar Londen. Dit hotel ligt in de stad, dus goed voor bedrijven en winkels. We hadden een Club kamer op de 27e verdieping wat betekende dat we een toegewijde check-in balie op de 30e hadden. Onze kamer was een hoekkamer, met een comfortabel bed, bureau, stoel, bank, veel opbergruimte, een kluisje en een minibar. De badkamer had zowel een diep bad als een douchecabine en wastafel. Al met al, comfortabel en schoon. Het enige kleine ding om bewust van te zijn zijn de aanraakgevoelige schakelaars voor de verlichting, gordijnen / gordijnen, airco, niet storen tekens. . . . . zet 5 minuten opzij om deze onder de knie te krijgen!
De Club level kamers hebben toegang tot de Club lounge waar het ontbijt is beschikbaar in de ochtend, thee / koffie en lichte snacks gedurende de dag en een cocktail met snacks (hun woorden, ik zou suggereren 'lichte maaltijd'! ) beschikbaar om 5 : 30 , allemaal inbegrepen in het verblijf. We waren ook in staat om een late check te gebruiken - uit 16.00 uur.
De hoofdlobby ziet eruit alsof het de laatste fase van renovaties is, en sommige eetgelegenheden rond de lobby waren nog niet open, maar als ze open zijn, is er een goede selectie van plaatsen om te eten en te drinken als je het hotel niet wilt verlaten.
Het hotel ligt op ongeveer 5 minuten lopen van het light railway station dat op zijn beurt is slechts een paar korte haltes naar een aantal grote winkelcentra.
Al met al, een goed geplaatst, comfortabel hotel met zeer vriendelijk en gastvrij personeel (dank).
Onderweg bewust zijn van de enorme hoeveelheid verkeer en de lage luchtkwaliteit. Ik zou aanraden om een voorraad maskers mee te nemen.

Antwoord van hotel

Opmerking: 9 maart

Dear 656ajj,
Thank you so much for your feedback and we appreciate your patronage.
Thank you for booking to stay in a corner room with Executive Club Floor services. We are pleased that the services offered met with your expectations overall. I am sorry the light controls in the room seemed a bit troublesome to learn and we will review for future upgrades. Thank you so much for the five star rating.
Please let us know directly if we can be of service again in the future.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager

Opmerking: 7 feb. 2025

Verblijfdata: feb. 2025

4,0/5
h_xp
Schitterende, gerenoveerde hotel in het drukke Nana. Hotel met meerdere restaurants maar heb daar zelf niet gegeten. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ruime kamer en alles was aanwezig wat in een 5* hotel hoort te zijn. Een hotel zoals een hotel hoort te zijn!
  • ...

Uitstekende locatie

4,7

138 Sukhumvit Road, Khwaeng Khlong Toei, Khet, Khlong Toei, Bangkok, 10110, Thailand|6,59 km van stadscentrum

Inchecken en uitchecken

Inchecken vanaf:

14:00

Uitchecken vóór:

12:00

Goed om te weten

Kinderen

Kinderen zijn welkom in dit hotel

Extra bedden

Alle leeftijden

€ 41 (THB1.500) per persoon per nacht

Kinderbedjes

2 jaar of jonger

Gratis

Huisdieren

Huisdieren niet toegestaan

Ontbijt

Ontbijt beschikbaar

Ontbijtmenu

Buffet

Ontbijtopties

Westers ontbijt, Aziatisch ontbijt

Ontbijtkosten

€ 23 (≈THB 850) per persoon

Ontbijttijden

07:00 - 10:30 van maandag tot zondag

Belangrijke informatie over het hotel
Gasten zijn verplicht om een ​​geldig identiteitsbewijs met foto en een creditcard te tonen bij het inchecken. Houd er rekening mee dat alle Speciale Verzoeken afhankelijk zijn van beschikbaarheid en mogelijk extra kosten met zich meebrengen. Please note that breakfast is not included for children and is charged at an additional THB 530 per child. Guest are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Request are subject to availability and additional charges may apply.
Belangrijke informatie over de stad
It is prohibited to bring durian to the hotel.
Geaccepteerde betaalmethoden
Het hotel accepteert de volgende betaalmethoden:
card logocard logocard logocard logocard logocard logo

The Landmark Bangkok: veelgestelde vragen

Ja, The Landmark Bangkok heeft een restaurant.
Bij The Landmark Bangkok kun je inchecken vanaf 14:00, en je moet uitchecken voor 12:00.
Ja, er is parkeergelegenheid bij The Landmark Bangkok.
The Landmark Bangkok ligt op 6.6 km van het stadscentrum van Bangkok.
The Landmark Bangkok ligt in Bangkok, Thailand en ligt op 6.6 km van het stadscentrum van Bangkok.

Heb je vluchten of een auto nodig voor je reis?

Wist je dat we je kunnen helpen bij het plannen van de rest van je reis? Ontvang exclusieve aanbiedingen en geweldige tarieven voor vluchten en autoverhuur.
Vluchten naar Bangkok
Autoverhuur in Bangkok
  1. Start
  2. Hotels
  3. Thailand
  4. Bangkok
  5. Bangkok
  6. Khlong Toei
  7. The Landmark Bangkok
Download onze app
NL·nl-NL·€ EUR
HelpPrivacyinstellingenInloggen
CookiebeleidPrivacybeleidAlgemene gebruiksvoorwaardenBedrijfsinformatie
  • Hotelgids
  • Binnenlandse vluchten
  • Vliegtickets
  • Hotels
  • Autoverhuur
  • Reisapp
  • Reistrends
  • Sitemap
  • Vakantiebestemmingen
  • Over ons
  • Waarom Skyscanner?
  • Media
  • Ons team
  • Toegankelijkheid
  • Duurzaamheid
  • Vacatures
  • Nieuwsartikelen
  • Zo werkt Skyscanner
  • Samenwerken
  • Adverteer bij ons
  • Reisinzicht
  • Affiliates
  • Reis-API's
  • Vliegtickets
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam Schiphol
    • Nador
    • Tanger Ibn Battouta
    • Jakarta
    • Antalya
    • Kayseri
    • Denpasar (Bali)
  • Hotels
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Nador
    • Tanger
    • Jakarta
    • Antalya
    • Kayseri
    • Denpasar
  • Autoverhuur
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Nador
    • Tanger
    • Jakarta
    • Antalya
    • Kayseri
    • Denpasar
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

We respecteren je privacy

Om je ervaring te personaliseren, verzamelen we gegevens over hoe je Skyscanner gebruikt, waaronder persoonsgegevens zoals je IP-adres. Met het volgende doel: informatie op een apparaat opslaan en/of openen, voor gepersonaliseerde advertenties, advertentiemetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten. Lees ons Cookiebeleid.

Wij en onze 141 partners kunnen voor bepaalde doeleinden een beroep doen op gerechtvaardigd belang in plaats van toestemming. Accepteer alle cookies door ‘Alles accepteren’ te selecteren of sta alleen essentiële cookies toe door ‘Alleen essentiële cookies accepteren’ te selecteren. Ga naar ‘Instellingen beheren’ om je voorkeuren bij te werken.

Beheer je voorkeuren of trek je toestemming op elk moment in via de Privacyinstellingen.

Instellingen beheren