Skyscanner
  • Help
  1. Start
  2. Hotels
  3. Oman
  4. Masqat
  5. Radisson Hotel Muscat Panorama

Radisson Hotel Muscat Panorama

Panorama Mall، Towers 6 & 7, Al Ghubrah St, Masqat, 133, Oman

+ 121

Kamers en prijzen

Voorzieningen

Beoordelingen en reviews

De omgeving verkennen

Vind het beste hotel in Masqat voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur

Vergelijk aanbiedingen voor Radisson Hotel Muscat Panorama op honderden sites, allemaal op één plek

Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen

Kamers en prijzen vergelijken

Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vinden
1 nacht
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vinden

Wat feiten op een rij

Inchecken vanaf:
14:00
Uitchecken vóór:
12:30
Ontbijt
Ontbijt beschikbaar
Huisdieren
Huisdieren niet toegestaan
Kinderen
Kinderen zijn welkom in dit hotel

Voorzieningen

Alles bekijken
wifi
Parkeren
Airconditioning
Luchthavenshuttle
Zwembad
Fitnesscentrum

Meer over Radisson Hotel Muscat Panorama

Radisson Hotel Muscat Panorama

Radisson Hotel Muscat Panorama is gelegen in Masqat, op 12 minuten lopen van Oman Avenues Mall, en biedt accommodatie met een fitnesscentrum, gratis privéparkeren, een gedeelde lounge en een terras.

Beoordelingen en reviews

4,3/5
Zeer goed220 beoordelingen
Hygiëne4,5
Locatie4,4
Service4,3
Kamers4,4
Waar voor je geld4,2
Slaapkwaliteit4,5

Reviews van reizigers

Filteren op
Sorteren op
Genoemd door reizigers
Overig

Opmerking: 1 mei 2025

5,0/5
h_vs

Excellent

Very nice stay close to Indian restaurant mall and market
Friendly staff ambience good
Helpful and caring hospitality

Antwoord van hotel

Opmerking: 5 mei

Dear Chaitralimore,
Thank you for sharing your kind feedback. We’re delighted to hear that you enjoyed your stay, appreciated the convenient location near restaurants and shopping, and experienced the friendliness and care of our team.
It’s always our goal to provide a welcoming and comfortable environment for our guests, and we’re glad that reflected in your experience. We look forward to hosting you again at Radisson Panorama Muscat.
Warm regards,
Safras Jaleel
Executive Assistant Manager
Zakenreiziger

Opmerking: 25 nov. 2019

Verblijfdata: nov. 2019

1,0/5
h_vs

Erg teleurstellend

Ik wil mijn brief beginnen met teleurstelling over uw diensten en hotel.
Geen van uw teamleden kwam het hotel aan ons voorstellen en ons teamlid ontmoeten dat daar verblijft.
We hebben de afgelopen jaren in Oman getourd en dit is veruit de meest teleurstellende ervaring die we hadden. We hebben 13 gasten uitgenodigd in uw hotel en we zouden de beste ervaring voor hen en voor ons moeten hebben gedurende deze 4 dagen. Maar het gebeurde niet!
Eerst verwachtten we van u dat we zouden vermelden dat de eerste dag dat we incheckten, dat het de nationale dag was, dus we beschouwen het verkeer op de wegen om onze eerste reis te bereiken. Dat deed niemand en we waren te laat.
Ten tweede, wat betreft het eten, het team in het restaurant was erg behulpzaam en zorgzaam. Sommige gerechten waren niet zo geweldig, maar in het algemeen had de chef-kok geweldig werk verricht. Totdat ik haar in mijn ijs kreeg en niemand zich daarover verontschuldigde of er iets aan deed. Je moet dus echt rekening houden met hygiëne in de keuken.
Voor de roomservice moesten we elke dag bellen om hen eraan te herinneren om de kamers schoon te maken en nieuwe handdoeken mee te nemen en dit was vervelend omdat we hadden verwacht dat op een specifiek tijdstip moest worden schoongemaakt, vooral wanneer je de huishoudknop aansteekt.
De communicatie van alle boekingen begon met mijn collega Brian en Kimberly. Ze was behulpzaam met het boeken van de kamers en vervoer. Om erachter te komen dat we daar eenmaal waren dat de transportservice zo onprofessioneel is. De eerste dag dat we aankwamen waren de chauffeurs die ons op de luchthaven verwelkomden zeer behulpzaam en op tijd, en toen begon de ramp. Terwijl we op de 18e naar de locatie gingen, zaten er 2 chauffeurs bij ons in het busje waarvan ik niet echt begreep waarom we 2 personen nodig hebben? Hoe dan ook, de persoon die reed, leerde hoe hij een manueel busje moest besturen. het was duidelijk! We stonden op het punt een ongeluk te krijgen en hij passeerde een verkeerde omgekeerde manier die onaanvaardbaar is en stelde mijn gasten en mij bloot aan gevaar. Om nog maar te zwijgen over de vertraging op elke dag voor de chauffeur om het hotel te bereiken en de locatie die op de 19e op het punt stond ons een vliegticket te kosten voor een van onze gasten (omdat de chauffeur te laat was om hem op te halen van de locatie om het vliegveld) . Er is niemand die de communicatie met chauffeurs coördineert en het schema volgt waaraan we 2 weken voorafgaand aan de boeking hebben gewerkt en dat we met uw team hebben gedeeld om ervoor te zorgen dat alles soepel werkt. Als we daar nog een opmerking over hadden, kwam niemand om te vragen wat er aan de hand was en ervoor te zorgen dat we een beter resultaat kregen. Eens vroeg ik om een vroege pick-up die door een van de receptiemedewerkers werd genoteerd, maar absoluut, het gebeurde nooit omdat hij het vergat te doen. Een andere keer wisselden ze van dienst en zeker nam niemand de moeite om de volgende bemanning te informeren over de update van de vroege pick-up. En de bestuurder heeft de gasten nooit geholpen met hun bagage, wat ik erg onbeleefd vind.
Ik heb Kimberly een keer gebeld over het probleem met de chauffeur op de eerste date en zij zei dat het zal worden opgelost. Toen ik in mijn laatste telefoontje zei voordat ik wegging, was ik niet tevreden over de service. Ze antwoordde trots: 'Waarom heb je hierover geen contact met me opgenomen? ”. Als je niets weet over klantenservice en klantenservice en je wilt dat ik je elke keer meld dat er iets ergs gebeurt, heb je een enorm probleem. Ze had moeten bellen om ervoor te zorgen dat haar klant blij is om niet te wachten tot de klant haar belt en klaagt? dit is tenminste wat ik weet.
Op onze laatste dag hebben we de afleverlocatie gewijzigd en zijn we persoonlijk naar de receptie gegaan om te controleren wat de wijzigingen zijn die met betrekking tot dit probleem moeten worden gedaan.
Maar de man bij de receptie antwoordde zojuist dat het is gesorteerd en mijn transport zal klaar zijn om 15:00 uur. Om 14.45 uur ontvang ik een telefoontje van Kimberly met de vraag of ik de locatie heb gewijzigd (die ik om 12.00 uur aan de werknemer heb doorgegeven) en zij hebben niets gesorteerd tot 15.20 uur en gaven mij de schuld voor hun miscommunicatie en unprofessionalism. Samen met de vertraging zal de bestuurder de wegen en de locatie niet kennen die we 50 minuten en misschien meer moesten besteden om te bereiken, wat leidde tot zeer laat aankomen op de locatie en we verloren daardoor geld. In plaats van de situatie te begrijpen, en ons ten minste om 12.00 uur te informeren dat dit ons 55 omr extra zal kosten, kon niemand schelen en we hebben deze factuur ontvangen wetende dat ik geen andere oplossing had dan te gaan met dat. Ik heb ooit Kimberly gebeld om uit te leggen dat dit niet mijn schuld is en ik had geen andere optie als ze het me eerder vertelden dat ik een Otaxi had kunnen bestellen die me veel minder kost en op tijd zal zijn en de locatie zou kennen waar gaan we naartoe.
We zijn erg teleurgesteld over alles wat er is gebeurd en we bevelen je diensten niet aan bij onze klanten.
Overig

Opmerking: 4 nov. 2019

Verblijfdata: nov. 2019

3,0/5
h_vs

Mooi 3-4 sterren hotel beetje ver van het leven

We genieten van het verblijf in het hotel. Was schoon mooi maar geen sfeer en beetje ver van Oman-gevoel. Slecht is duur ontbijt, vuile glazen rond zwembad, geen gevoelens. Goede mooie grote kamers, personeel.
Overig

Opmerking: 9 mei 2025

4,0/5
h_vs

Nice hotel, pool was closed for 1 of the days without notice

Our stay was great, me and my friend both enjoyed it. The only issue we had was the pool. On Wednesday morning it was closed while someone cleaned it and then it proceeded to stay closed all day with caution tape across the length of the pool once the cleaner had left the premises. We had no prior indication of this and my friend was only with me to stay by the pool while i was out playing golf. Apart from this we had an enjoyable stay.
Zakenreiziger

Opmerking: 18 apr. 2025

5,0/5
h_vs

HOUSE KEEPING

Sandep has done good Cleaning services in the room and very polite person, Always he is asking do you need any help. He is very keen on his Job. I like approach to me. Perfect cleaning job, When he tidy up the beds so nice. Bathroom very nicely cleaned.

Antwoord van hotel

Opmerking: 19 april

Dear Guest,
Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that Sandeep provided excellent cleaning service and made a positive impression with his polite and attentive approach. It’s wonderful to know that his attention to detail, especially with the beds and bathroom, enhanced your experience.
We will be sure to pass along your compliments to him—his dedication to his job is truly valued. We look forward to welcoming you back soon!
Kind Regards
Safras Jaleel
Executive Assistant Manager
  • ...

Zeer goede locatie

4,4

Panorama Mall، Towers 6 & 7, Al Ghubrah St, Masqat, 133, Oman|18,97 km van stadscentrum

10 aanbevolen activiteitenbinnen 0,71 km

2,08 km
0,71 km
2,20 km

Luchthavenbinnen 13,27 km

13,27 km

Inchecken en uitchecken

Inchecken vanaf:

14:00

Uitchecken vóór:

12:30

Goed om te weten

Kinderen

Kinderen zijn welkom in dit hotel

Extra bedden

12 jaar of ouder

€ 23 (OMR10) per persoon per nacht

Kinderbedjes

2 jaar of jonger

Gratis

Huisdieren

Huisdieren niet toegestaan

Ontbijt

Ontbijt beschikbaar

Ontbijtmenu

Buffet

Ontbijtopties

Amerikaans ontbijt, Aziatisch ontbijt, Continentaal ontbijt, Glutenvrij ontbijt, Halal ontbijt, Vegetarisch ontbijt

Ontbijtkosten

€ 23 (≈OMR 10) per persoon

Geaccepteerde betaalmethoden
Het hotel accepteert de volgende betaalmethoden:
card logocard logocard logocard logo

Cash

Radisson Hotel Muscat Panorama: veelgestelde vragen

Ja, Radisson Hotel Muscat Panorama heeft een restaurant.
Bij Radisson Hotel Muscat Panorama kun je inchecken vanaf 14:00, en je moet uitchecken voor 12:30.
Ja, er is parkeergelegenheid bij Radisson Hotel Muscat Panorama.
Radisson Hotel Muscat Panorama ligt op 19.0 km van het stadscentrum van Masqat.
Radisson Hotel Muscat Panorama ligt in Masqat, Oman en ligt op 19.0 km van het stadscentrum van Masqat.

Heb je vluchten of een auto nodig voor je reis?

Wist je dat we je kunnen helpen bij het plannen van de rest van je reis? Ontvang exclusieve aanbiedingen en geweldige tarieven voor vluchten en autoverhuur.
Vluchten naar Muscat
Autoverhuur in Masqat
  1. Start
  2. Hotels
  3. Oman
  4. Masqat
  5. Masqat
  6. Radisson Hotel Muscat Panorama
Download onze app
NL·nl-NL·€ EUR
HelpPrivacyinstellingenInloggen
CookiebeleidPrivacybeleidAlgemene gebruiksvoorwaardenBedrijfsinformatie
  • Hotelgids
  • Binnenlandse vluchten
  • Vliegtickets
  • Hotels
  • Autoverhuur
  • Reisapp
  • Reistrends
  • Sitemap
  • Vakantiebestemmingen
  • Over ons
  • Waarom Skyscanner?
  • Media
  • Ons team
  • Toegankelijkheid
  • Duurzaamheid
  • Vacatures
  • Nieuwsartikelen
  • Zo werkt Skyscanner
  • Samenwerken
  • Adverteer bij ons
  • Reisinzicht
  • Affiliates
  • Reis-API's
  • Vliegtickets
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam Schiphol
    • Jakarta
    • Antalya
    • Tanger Ibn Battouta
    • Nador
    • Colombo
    • Kuala Lumpur
  • Hotels
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Jakarta
    • Antalya
    • Tanger
    • Nador
    • Colombo
    • Kuala Lumpur
  • Autoverhuur
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Jakarta
    • Antalya
    • Tanger
    • Nador
    • Colombo
    • Kuala Lumpur
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

We respecteren je privacy

Om je ervaring te personaliseren, verzamelen we gegevens over hoe je Skyscanner gebruikt, waaronder persoonsgegevens zoals je IP-adres. Met het volgende doel: informatie op een apparaat opslaan en/of openen, voor gepersonaliseerde advertenties, advertentiemetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten. Lees ons Cookiebeleid.

Wij en onze 141 partners kunnen voor bepaalde doeleinden een beroep doen op gerechtvaardigd belang in plaats van toestemming. Accepteer alle cookies door ‘Alles accepteren’ te selecteren of sta alleen essentiële cookies toe door ‘Alleen essentiële cookies accepteren’ te selecteren. Ga naar ‘Instellingen beheren’ om je voorkeuren bij te werken.

Beheer je voorkeuren of trek je toestemming op elk moment in via de Privacyinstellingen.

Instellingen beheren