Radisson Hotel Muscat Panorama
Panorama Mall، Towers 6 & 7, Al Ghubrah St, Masqat, 133, Oman

Vind het beste hotel in Masqat voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur
Vergelijk aanbiedingen voor Radisson Hotel Muscat Panorama op honderden sites, allemaal op één plek
Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen
Kamers en prijzen vergelijken
Wat feiten op een rij
Inchecken vanaf: | 14:00 |
---|---|
Uitchecken vóór: | 12:30 |
Ontbijt | Ontbijt beschikbaar |
Huisdieren | Huisdieren niet toegestaan |
Kinderen | Kinderen zijn welkom in dit hotel |
Voorzieningen
Meer over Radisson Hotel Muscat Panorama

Radisson Hotel Muscat Panorama
Radisson Hotel Muscat Panorama is gelegen in Masqat, op 12 minuten lopen van Oman Avenues Mall, en biedt accommodatie met een fitnesscentrum, gratis privéparkeren, een gedeelde lounge en een terras.
Beoordelingen en reviews
Reviews van reizigers
Opmerking: 1 mei 2025
Excellent
Friendly staff ambience good
Helpful and caring hospitality
Antwoord van hotel
Opmerking: 5 mei
Thank you for sharing your kind feedback. We’re delighted to hear that you enjoyed your stay, appreciated the convenient location near restaurants and shopping, and experienced the friendliness and care of our team.
It’s always our goal to provide a welcoming and comfortable environment for our guests, and we’re glad that reflected in your experience. We look forward to hosting you again at Radisson Panorama Muscat.
Warm regards,
Safras Jaleel
Executive Assistant Manager
Opmerking: 25 nov. 2019
Verblijfdata: nov. 2019
Erg teleurstellend
Geen van uw teamleden kwam het hotel aan ons voorstellen en ons teamlid ontmoeten dat daar verblijft.
We hebben de afgelopen jaren in Oman getourd en dit is veruit de meest teleurstellende ervaring die we hadden. We hebben 13 gasten uitgenodigd in uw hotel en we zouden de beste ervaring voor hen en voor ons moeten hebben gedurende deze 4 dagen. Maar het gebeurde niet!
Eerst verwachtten we van u dat we zouden vermelden dat de eerste dag dat we incheckten, dat het de nationale dag was, dus we beschouwen het verkeer op de wegen om onze eerste reis te bereiken. Dat deed niemand en we waren te laat.
Ten tweede, wat betreft het eten, het team in het restaurant was erg behulpzaam en zorgzaam. Sommige gerechten waren niet zo geweldig, maar in het algemeen had de chef-kok geweldig werk verricht. Totdat ik haar in mijn ijs kreeg en niemand zich daarover verontschuldigde of er iets aan deed. Je moet dus echt rekening houden met hygiëne in de keuken.
Voor de roomservice moesten we elke dag bellen om hen eraan te herinneren om de kamers schoon te maken en nieuwe handdoeken mee te nemen en dit was vervelend omdat we hadden verwacht dat op een specifiek tijdstip moest worden schoongemaakt, vooral wanneer je de huishoudknop aansteekt.
De communicatie van alle boekingen begon met mijn collega Brian en Kimberly. Ze was behulpzaam met het boeken van de kamers en vervoer. Om erachter te komen dat we daar eenmaal waren dat de transportservice zo onprofessioneel is. De eerste dag dat we aankwamen waren de chauffeurs die ons op de luchthaven verwelkomden zeer behulpzaam en op tijd, en toen begon de ramp. Terwijl we op de 18e naar de locatie gingen, zaten er 2 chauffeurs bij ons in het busje waarvan ik niet echt begreep waarom we 2 personen nodig hebben? Hoe dan ook, de persoon die reed, leerde hoe hij een manueel busje moest besturen. het was duidelijk! We stonden op het punt een ongeluk te krijgen en hij passeerde een verkeerde omgekeerde manier die onaanvaardbaar is en stelde mijn gasten en mij bloot aan gevaar. Om nog maar te zwijgen over de vertraging op elke dag voor de chauffeur om het hotel te bereiken en de locatie die op de 19e op het punt stond ons een vliegticket te kosten voor een van onze gasten (omdat de chauffeur te laat was om hem op te halen van de locatie om het vliegveld) . Er is niemand die de communicatie met chauffeurs coördineert en het schema volgt waaraan we 2 weken voorafgaand aan de boeking hebben gewerkt en dat we met uw team hebben gedeeld om ervoor te zorgen dat alles soepel werkt. Als we daar nog een opmerking over hadden, kwam niemand om te vragen wat er aan de hand was en ervoor te zorgen dat we een beter resultaat kregen. Eens vroeg ik om een vroege pick-up die door een van de receptiemedewerkers werd genoteerd, maar absoluut, het gebeurde nooit omdat hij het vergat te doen. Een andere keer wisselden ze van dienst en zeker nam niemand de moeite om de volgende bemanning te informeren over de update van de vroege pick-up. En de bestuurder heeft de gasten nooit geholpen met hun bagage, wat ik erg onbeleefd vind.
Ik heb Kimberly een keer gebeld over het probleem met de chauffeur op de eerste date en zij zei dat het zal worden opgelost. Toen ik in mijn laatste telefoontje zei voordat ik wegging, was ik niet tevreden over de service. Ze antwoordde trots: 'Waarom heb je hierover geen contact met me opgenomen? ”. Als je niets weet over klantenservice en klantenservice en je wilt dat ik je elke keer meld dat er iets ergs gebeurt, heb je een enorm probleem. Ze had moeten bellen om ervoor te zorgen dat haar klant blij is om niet te wachten tot de klant haar belt en klaagt? dit is tenminste wat ik weet.
Op onze laatste dag hebben we de afleverlocatie gewijzigd en zijn we persoonlijk naar de receptie gegaan om te controleren wat de wijzigingen zijn die met betrekking tot dit probleem moeten worden gedaan.
Maar de man bij de receptie antwoordde zojuist dat het is gesorteerd en mijn transport zal klaar zijn om 15:00 uur. Om 14.45 uur ontvang ik een telefoontje van Kimberly met de vraag of ik de locatie heb gewijzigd (die ik om 12.00 uur aan de werknemer heb doorgegeven) en zij hebben niets gesorteerd tot 15.20 uur en gaven mij de schuld voor hun miscommunicatie en unprofessionalism. Samen met de vertraging zal de bestuurder de wegen en de locatie niet kennen die we 50 minuten en misschien meer moesten besteden om te bereiken, wat leidde tot zeer laat aankomen op de locatie en we verloren daardoor geld. In plaats van de situatie te begrijpen, en ons ten minste om 12.00 uur te informeren dat dit ons 55 omr extra zal kosten, kon niemand schelen en we hebben deze factuur ontvangen wetende dat ik geen andere oplossing had dan te gaan met dat. Ik heb ooit Kimberly gebeld om uit te leggen dat dit niet mijn schuld is en ik had geen andere optie als ze het me eerder vertelden dat ik een Otaxi had kunnen bestellen die me veel minder kost en op tijd zal zijn en de locatie zou kennen waar gaan we naartoe.
We zijn erg teleurgesteld over alles wat er is gebeurd en we bevelen je diensten niet aan bij onze klanten.
Opmerking: 4 nov. 2019
Verblijfdata: nov. 2019
Mooi 3-4 sterren hotel beetje ver van het leven
Opmerking: 9 mei 2025
Nice hotel, pool was closed for 1 of the days without notice
Opmerking: 18 apr. 2025
HOUSE KEEPING
Antwoord van hotel
Opmerking: 19 april
Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that Sandeep provided excellent cleaning service and made a positive impression with his polite and attentive approach. It’s wonderful to know that his attention to detail, especially with the beds and bathroom, enhanced your experience.
We will be sure to pass along your compliments to him—his dedication to his job is truly valued. We look forward to welcoming you back soon!
Kind Regards
Safras Jaleel
Executive Assistant Manager
Zeer goede locatie
Panorama Mall، Towers 6 & 7, Al Ghubrah St, Masqat, 133, Oman|18,97 km van stadscentrum
10 aanbevolen activiteitenbinnen 0,71 km
Luchthavenbinnen 13,27 km
Inchecken en uitchecken
Inchecken vanaf:
14:00
Uitchecken vóór:
12:30
Goed om te weten
Kinderen zijn welkom in dit hotel
12 jaar of ouder
€ 23 (OMR10) per persoon per nacht
2 jaar of jonger
Gratis
Huisdieren niet toegestaan
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtmenu
Buffet
Ontbijtopties
Amerikaans ontbijt, Aziatisch ontbijt, Continentaal ontbijt, Glutenvrij ontbijt, Halal ontbijt, Vegetarisch ontbijt
Ontbijtkosten
€ 23 (≈OMR 10) per persoon
Cash