Ibis Mexico Perinorte

Vind het beste hotel in Cuautitlán Izcalli voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur
Vergelijk aanbiedingen voor Ibis Mexico Perinorte op honderden sites, allemaal op één plek
Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen
Kamers en prijzen vergelijken
Wat feiten op een rij
Inchecken vanaf | 15:00 |
---|---|
Uitchecken vóór | 12:00 |
Ontbijt | Ontbijt beschikbaar |
Huisdieren | Huisdieren welkom tegen een toeslag |
Kinderen | Kinderen zijn welkom in dit hotel |
Voorzieningen
Meer over Ibis Mexico Perinorte

Ibis Mexico Perinorte
Ibis Mexico Perinorte is goed bereikbaar vanaf de snelweg en ligt in de industriële stad Cuautitlán Izcalli. Het biedt een 24-uurssnackservice, een vroeg ontbijt en elegante kamers met gratis WiFi.
Beoordelingen en reviews
Reviews van reizigers
Opmerking: 30 apr. 2019
Verblijfdata: apr. 2019

AU
Opmerking: 19 mei 2024
Verblijfdata: mei 2024
Ver weg van alles, maar vriendelijk personeel

US
Opmerking: 5 jan. 2024
Verblijfdata: dec. 2023
Er zijn betere opties in Mexico-stad
Ik begin met Pluspunten: het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Nadelen: Omg luide muziek. Is dit een hotel of een club, elke avond luide muziek tot laat, een DJ die beneden in de lobby speelt en geluiden komen helemaal tot op welke verdieping uw kamer ook is. Slecht ontbijt, geen fatsoenlijk fruit, eieren smaken oud. Ze hebben alleen toast, boter, jam, koffie, thee, dat is goed om te eten, alleen de basis. Ze hebben ook een authentiek / lokaal ontbijt.
Raar douchen vanaf het plafond, het is geen doucheslang die je kunt vasthouden, dus als je niet wilt dat je haar nat wordt, veel succes, want er stroomt water uit het plafond en gaat nat naar de hele badkamervloer en je haar wordt helemaal nat.
Alleen grote handdoeken in de badkamer, geen kleine handdoeken voor het gezicht, wat vreemd is, nog nooit in een hotel geweest zonder kleine handdoeken.
Er zijn niet veel hangers voor handdoeken in de douches. Waarschijnlijk maar één, als die er is!
Kamers zijn klein, er passen nauwelijks twee personen in. Ik wist niet waar ik mijn kleine handbagage voor mijn kleding moest laten en hoe ik de kruiden moest delen. Hun kamer is goed voor één persoon, niet voor twee.
Opmerking: 6 aug. 2018
Verblijfdata: jul. 2018
Het klaart de klus, maar...
Mijn co - werknemer en ik gingen naar onze kamers. Ze waren warm. We zetten onze keycards in de sleuf van de deur te draaien op de lucht en licht - - maar de temperatuur niet veranderen. Als er iets, kreeg het warmere ondanks de kleine sneeuwvlok op de thermostaat. We gingen naar beneden om te vragen of er iets kan worden gedaan met de hitte, een andere dame er gezegd het was waarschijnlijk uit al (we hadden geen idee wat dat betekende) en dat ze de temperatuur van de receptie. OK dan.
We hebben gekozen om te eten in het restaurant want we waren moe van de reis en beschikten niet over een auto te gaan verkennen. Geen goed idee. Ze hadden een leuk uitziende optie voor 1 - kies uw vlees, 2 - kies een saus, 3 - kies een kant. Dit niet doen! Ik denk dat heel weinig mensen eten daar, dus de kleine steak die we hadden was zó hard van vermoedelijk in de vriezer voor veel te lang. De chimichurri saus was (we denken) olie met rozemarijn. De rijst was goed. Gelukkig, we vroegen om een extra kant, dus we hadden ook groenten die waren ook goed.
Terug naar onze kamer, mijn co - werknemer heeft heerlijke koele lucht. Ik heb niemand, maar ten minste de temperatuur gedaald iets omlaag. Had ik al gezegd dat hij gelijk in de hal tegenover mij? Ik weet niet zeker waarom de lucht zou zo anders met onze kamers zo dicht bij elkaar.
De badkamers waren schoon, maar beschikte niet over tissue/Kleenex of kleinere handdoeken voor gezicht en hand, alleen gigantisch badlinnen. Er was ook een dispenser voor handzeep door de gootsteen en een shampoo/body wash dispenser in de douche. Niet zeker hoe gebruik body wash zonder een kleine handdoek, maar gelukkig had ik zeep met mij.
We hebben zeer goed ontbijt en ze hadden een mooie koffie/espresso/cappuccino maker. Ik denk dat ze worden gebruikt om een heleboel bezoekers is er voor zaken (we zagen veel tijdens de week) zodat ze beter met ontbijten dan het diner.
Een andere collega die was vertrouwd met de omgeving ontmoetten met ons dat de volgende dag. Zij zelf had niet verbleven in Hotel Ibis vóór, maar gekozen omdat het zeer gunstig gelegen bij het winkelcentrum. Het is direct naast het hotel, en er is zelfs een supermarkt binnen! We gingen naar de supermarkt een paar keer en elke avond dat we er waren, we aten in het winkelcentrum food court. Geen grapjes, Sushi roll was een leven - saver. . . Elke avond! Er was een goede variëteit aan eten daar waar je kon eten meerdere nachten op een rij en niet te vervelen. Er is ook een restaurant, Casa de Tono, in het winkelcentrum heeft geweldig Mexicaans eten.
Na onze eerste volledige dag werken, gingen we terug naar onze kamers (voordat we ontdekten de mall) en we waren buitengesloten. Sleutelkaarten werkte niet. We gingen naar de receptie en sprak met dezelfde dame die ons incheckte dat we hadden geopend een voucher voor de rest van de week, zodat ze onze gereactiveerd kaarten.
Het enige probleem dat we hadden was dat we niet konden voegen extra's naar onze kamer factuur. We wilden kopen flessen water, maar dezelfde eerste dame die ons incheckte en vertelde ons dat we een voucher voor de rest van de week zei nee, en dat we alleen geopend een voucher voor de kamer en niet voor extra's. Gelukkig, dat andere collega van ons was in staat om deze op haar kamer factuur.
Oh wacht, ik was het bijna vergeten. De laatste nacht dat we er waren, waren de kamers plotseling warm weer. We gingen naar de receptie en het is diezelfde mooi, maar verward lady. Ze moesten iemand vragen (We denken ze deed, maar toch. Ze gingen naar de kleine kantoor voor een paar minuten, niet zeker of ze belde iemand of sprak met iemand in persoon) wat te doen, dan vertelde ze ons op een knop drukken omdat de lucht was uitgeschakeld. We hebben haar verteld dat een paar dagen voor een andere dame vertelde ons dat de lucht was geregeld vanaf de receptie, maar ze vertelde ons gewoon te druk op de knop en zie wat dat oplevert. Goed, het werkte niet, maar het was onze laatste nacht er toch.
Het was niet de slechtste, maar er waren een heleboel dingen die kon verlopen. Als ik moest er weer, ik zou, hoewel niet voor het hotel zelf maar voor het gemak van de mall naast de deur.
Opmerking: 6 feb. 2018
Verblijfdata: aug. 2017
Nooit meer
Ik schreef de beoordeling hieronder in een aparte post, maar toen reageerde de manager met een leugen. Dus ik dien deze tweede beoordeling in met deze update omdat TripAdvisor mij niet toestaat de eerste post bij te werken. Het is onaanvaardbaar dat een manager liegt over wat er is gebeurd als reactie op mijn waarheidsgetrouwe klacht over hoe onbeschoft en onprofessioneel de manager en 2 van haar werknemers waren. Het is onethisch, onverantwoordelijk en onprofessioneel om een verhaal te maken over mijn man die dronken is en veel lawaai maakt. We hebben niet in het hotel gedronken. We hebben ons daar niet gemengd. We sliepen er maar voor 2 nachten en ervaarden de slechtste klantenservice ooit. Deze leugenachtige en onprofessionele manager moet worden ontslagen.
Dit is mijn eerste beoordeling:
Over het algemeen weerspiegelt de kwaliteit van het hotel de prijs die u betaalt voor de kamers. Ik ben het eens met anderen die zeggen dat de kamers en bedden klein zijn, maar je moet rekening houden met de prijs die voor de kamer wordt betaald. Ik ben het er ook mee eens dat de locatie, hoewel dichtbij belangrijke snelwegen, vreselijk lastig is om te parkeren. Dit hotel heeft echter een beoordeling van een ster gekregen omdat ze de slechtste klantenservice hebben geleverd die ik ooit heb ervaren in een hotel in mijn leven - en ik overdrijf niet. Als u hun website en de folders in de kamers leest, ziet u dat het hotel beweert te leven volgens een klanttevredenheidsproces: "als we uw probleem niet binnen 15 minuten oplossen, is het gratis!" Welnu, ik heb het niet gedaan iets anders nodig hebben dan een goede service, en dat moet gratis zijn, maar ik heb het niet begrepen. Een nachtploeg, Josue Yamin, was bij twee verschillende gelegenheden onbeschoft tegen mijn man en mij. De manager, Ivonne Sanchez, was grof tegen mijn man en mij, bij twee verschillende gelegenheden - en zelfs tegen mijn man: "Nou, je zult moeten wennen aan het soort service dat we in Mexico aanbieden." in antwoord op hem dat hij gewend is aan goede klantenservice. Toen weigerde Isaac Aaron, een andere verzorger van de receptie, mij het bevestigingsnummer van het hotel telefonisch te vertellen dat hij er geen toegang toe had en dat ik dat wel moest doen. Ik legde hem uit dat het enige reserveringsbevestigingsnummer dat ik heb, degene was dat hotels. com heeft me voorzien en het is anders dan wat Ibis gebruikt met hun managementbedrijf, Accor. Ik vertelde hem dat ik het nodig had om een formele klacht in te dienen voor de service die ik kreeg en hij hing op. Onnodig te zeggen dat ik niet zou terugkeren naar dit hotel en ik raad niet aan dat iemand anders dat doet. Als je dat doet, houd er dan rekening mee dat je krijgt waar je voor betaalt. Ik betaal niet om onbeschofte service te ontvangen. Ik kan mijn geld ergens anders heen brengen, en dat deed ik omdat ik een terugbetaling van 100% ontving voor de 4 nachten die ik betaalde, waarvan we er 2 niet hebben doorgebracht. Oh, en de restitutie was niet dankzij het hotel of manager Ivonne. Ze beweerden dat ze me hadden terugbetaald en gaven me een ontvangstbevestiging van HSBC waaruit bleek dat 3, 626 peso's op mijn creditcard waren teruggestort, maar weken later vertelde mijn bank dat het hotel die terugbetaling niet volledig had verwerkt, zodat het nooit was getoond in mijn account. Gelukkig opende mijn bank een onderzoek naar de transactie en gaf me beide manieren de restitutie. Misschien is het hotel als geheel aanvaardbaar op basis van het tarief dat ze in rekening brengen, maar de klantenservice is dat niet.
Zeer goede locatie
Hacienda Sierra Vieja 2, Centro Comercial Perinorte Colonia Hacienda del Parque Cuautitlan Izcalli, Cuautitlán Izcalli, 54769, Mexico|0,96 km vanaf Nike Factory Store - Punta Norte
10 aanbevolen activiteitenbinnen 1,43 km
Inchecken en uitchecken
Inchecken vanaf:
15:00
Uitchecken vóór:
12:00
Goed om te weten
Kinderen zijn welkom in dit hotel
3 jaar of jonger
Kinderen kunnen gratis gebruikmaken van extra bedden.
Huisdieren welkom tegen een toeslag
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtkosten
€ 11 (≈MXN 225)/persoon
Ontbijtopties
Engels ontbijt
Ontbijtmenu
Buffet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). As a result of the coronavirus (COVID-19), this property has temporarily suspended its shuttle services. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries on dates where such guidelines exist. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours.
Cash