Hotel Ashly

Vind het beste hotel in Acapulco voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur
Vergelijk aanbiedingen voor Hotel Ashly op honderden sites, allemaal op één plek
Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen
Kamers en prijzen vergelijken
Wat feiten op een rij
Inchecken vanaf | 15:00 |
---|---|
Uitchecken vóór | 12:00 |
Ontbijt | Ontbijt beschikbaar |
Huisdieren | Huisdieren niet toegestaan |
Kinderen | Kinderen zijn welkom in dit hotel |
Meer over Hotel Ashly

Hotel Ashly
Hotel Ashly ligt in de wijk Playa Diamante in Acapulco. La Catedral en La Quebrada-kliffen zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Playa Revolcadero en El Revolcadero kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Ook een bezoek aan Bahia de Puerto Marques en Playa Majahua is sterk aanbevolen. Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Playa Revolcadero Dit rookvrije hotel beschikt over een 24-uurs receptie, een snelle incheckservice en een snelle uitcheckservice. Parkeren is gratis. Je vindt er ook een tuin. Hotel Ashly heeft 45 kamers met airconditioning. Elke badkamer is voorzien van een douche.
Beoordelingen en reviews
Locatie
Blvd. de las Naciones km 12.5, Playa Diamante, Acapulco, 39906, Mexico|1,39 km vanaf The Grand Mayan Lazy River at Vidanta Acapulco
Inchecken en uitchecken
Inchecken vanaf:
15:00
Uitchecken vóór:
12:00
Goed om te weten
Kinderen zijn welkom in dit hotel
Huisdieren niet toegestaan
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtkosten
€ 5 (≈MXN 94)/persoon
Ontbijtmenu
Buffet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. You must show a valid photo ID and credit card upon check-in. Please note that all special requests cannot be guaranteed and are subject to availability upon check-in. Additional charges may apply.