Ponderosa Golf & Country Resort

Vind het beste hotel in Johor Bahru voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur
Vergelijk aanbiedingen voor Ponderosa Golf & Country Resort op honderden sites, allemaal op één plek
Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen
Kamers en prijzen vergelijken
Wat feiten op een rij
Inchecken vanaf | 15:00 |
---|---|
Uitchecken vóór | 12:00 |
Ontbijt | Ontbijt niet beschikbaar |
Huisdieren | Huisdieren niet toegestaan |
Kinderen | Kinderen zijn welkom in dit hotel |
Voorzieningen
Meer over Ponderosa Golf & Country Resort

Ponderosa Golf & Country Resort
Ponderosa Golf & Country Resort ligt in Johor Bahru, op 20 km van Singapore Zoo, en biedt accommodatie met een buitenzwembad, gratis privéparkeren, een fitnesscentrum en een restaurant.
Beoordelingen en reviews
Reviews van reizigers
Opmerking: 8 sep. 2016
Verblijfdata: sep. 2016
Prachtige n uitdagende
Caddies n personeel beleefd, behulpzaam n professioneel.
Gratis flesjes water ook!
Antwoord van hotel
Opmerking: 13 september
Thank you very much for your highly pleasing comments and welcome to being a member of Ponderosa Golf & Country Resort. We sincerely hope that you will continue to have a memorable golfing experience with us. While you are here, please allow us to serve you to the best of our abilities.
Opmerking: 9 dec. 2016
Verblijfdata: okt. 2016
Smerig en zeer teleurstellend - ergens anders veel beter (en schoner!) voor dezelfde prijs of goedkoper!
Allereerst was er de bewegwijzering voor het gebouw voor accommodatie verkeerd was - de receptie was moeilijk te vinden. Het was een leverancier levering dat tenslotte wees ons in de juiste richting.
De kamers zijn op de 1 straat vloer. Vrij groot aantal trappen en geen lift (althans geen waren ons aangeboden! ) .
De kamers waren groot, vrij versleten maar wat was onaanvaardbaar was de smerigheid. Er waren 2 kakkerlakken in mijn badkamer, haren in de douche van een andere badkamer, vlekken op de kussenslopen en lakens, roestige planken in de koelkast, sticky vuil aan de kant tafels (moesten papierdoek omlaag zodat mijn telefoon zou niet vasthouden aan de tafel) , losse haren ballen en vezels op het tapijt, en lampen en de afstandsbediening voor hen geen werk. Wekkers waren ook niet werken. De lijst gaat maar door.
Toen we klaagden tot het huishouden, de huishoudster maakte zo'n big deal van ons die schone witte lakens - vragen opnieuw en opnieuw als we wilden lakens die wit waren, zoals echt wit, zonder gele vlekken (Echt waar? Is die schone lakens zo'n groot probleem? ) Ik zag ook de schone handdoeken op de gang verdieping de volgende ochtend. Ik bid hebben we niet de enigen die op de bodem.
Wat was het meest schokkende was de reactie van de manager, Jaime. Ik had gestuurd 2 e-mails, compleet met foto's, klagen over de kamer. Ten eerste het duurde 6 weken om terug te gaan naar mij, en het was alleen te zeggen dat het slijtage, en dat zij niet wilden verstoren de beschikbaarheid van accommodatie voor hun leden. Niet eens een ontvangstbevestiging van de smerigheid. Dit is het eerste hotel dat ik ooit verbleven waar kakkerlakken zijn onderdeel van slijtage.
Er zijn vele hotels in Johor Bahru, en zelfs in de ruimte, die bieden veel meer waar voor je geld, en oneindig veel beter personeel die begrijpen dat reinheid aangelegenheden.
Antwoord van hotel
Opmerking: 13 december
First of all, thank you for your feedback and we wish to extend our sincere apologies for your unfortunate experience here. We hope to do better.
Please be rest assured that your complaint has been escalated to higher management and the relevant persons in charge of the areas you had mentioned had been taken to task.
We especially regret on the cockroaches. As you know we are a resort and are surrounded by nature and lots of greens and therefore it is undeniable that there are many insects here and we always take long-term preventive measures to ensure that there is no access for the insects to come into our premises. The recent wet weather condition is also a challenge in keeping them away and therefore we do our level best to ensure cleanliness at all times, so as not to attract them further. In fact, we just underwent recent fumigation when you visited. That could explain the dead insect.
As there are no food outlets at the lodge we are fortunate that they do not pose other dangers.
Mashable, we are sincerely taking a serious view of your comments and we will definitely endeavour to do better. We hope you will give us a chance to serve you better in future.
Our best personal regards.
Opmerking: 3 mei 2017
Verblijfdata: mei 2017
Zeker de moeite waard voor het geld en gemoedsrust
Antwoord van hotel
Opmerking: 2 augustus
Opmerking: 2 mrt. 2017
Verblijfdata: mrt. 2017
Comfortabele kamer en geweldige locatie
Antwoord van hotel
Opmerking: 15 maart
Thank you very much for your review. We are glad you had a pleasant experience at Ponderosa Golf & Country Resort.
We look forward to welcoming you here again in the near future.
With our best personal regards ...
Opmerking: 16 jun. 2016
Verblijfdata: jun. 2016
Golfbaan in de stad
Er was niet veel te doen voor ons want we zijn niet golfers. De kamers waren ruim en gezellig. Enige probleem was er stappen van de ingang naar het slaapgedeelte. Dit is misschien niet geschikt voor ouderen of mensen met een rolstoel. Alle kamers waren op de eerste verdieping, en er is geen lift. Het parkeren is aan de overkant niet handig op een natte dag. De bedden waren te zacht voor een goede nachtrust.
Met een auto kunt u gemakkelijk kunt gaan om uw maaltijden. Ontbijt was niet inbegrepen. Kamer prijzen was niet goedkoop.
Antwoord van hotel
Opmerking: 27 juni
Thank you for your comments and for the trouble you have taken to give us your valuable feedback. We agree with your reflections with regards to the the movement from hotel entrance to the bed, however, it is a structural issue and only when we undertake renovations can we rectify it. We shall keep in mind for future consideration.
Overall, thank you for the constructive views and we shall strive to improve our services and offerings.
Thank you and with best regards,
The management of Ponderosa Golf
Zeer goede locatie
No. 3, Jalan Ponderosa 1, Taman Ponderosa, Johor Bahru, 81100, Maleisië|1,30 km vanaf The Mall, Mid Valley Southkey
10 aanbevolen activiteitenbinnen 2,47 km
Vervoerbinnen 6,20 km
Luchthavenbinnen 18,83 km
Inchecken en uitchecken
Inchecken vanaf:
15:00
Uitchecken vóór:
12:00
Goed om te weten
Kinderen zijn welkom in dit hotel
2 jaar of jonger
Kinderen kunnen gratis gebruikmaken van extra bedden.
11 jaar of jonger
Voor elke kamer 1 kind kan gratis gebruikmaken van aanwezige bedden.
Huisdieren niet toegestaan
Ontbijt niet beschikbaar
Please inform Ponderosa Golf & Country Resort of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property can only accept bookings from essential workers/permitted travelers on dates where such guidelines exist. Reasonable evidence must be provided on arrival. If it isn't provided, your booking will be canceled on arrival. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), make sure you're booking this property in accordance with the destination's local government guidelines, including (but not limited to) the purpose of travel and maximum group size. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It's not possible to stay at this property for coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. A damage deposit of MYR 150 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.
Effective 1 January 2024, Foreign nationals entering Malaysia are required to fill in the Malaysia Digital Arrival Card (MDAC) via the Malaysian Immigration portal. It is prohibited to bring durian and mangosteen to the hotel.