Skyscanner
  • Help
  1. Start
  2. Hotels
  3. India
  4. Surat
  5. Click Hotel Yuvraj

Click Hotel Yuvraj

Gulambaba Mill Compound, Opp.Railway Station., Surat, 395003, India

+ 53

Kamers en prijzen

Voorzieningen

Beoordelingen en reviews

De omgeving verkennen

Vind het beste hotel in Surat voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur

Vergelijk aanbiedingen voor Click Hotel Yuvraj op honderden sites, allemaal op één plek

Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen

Kamers en prijzen vergelijken

Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vinden
1 nacht
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vinden

Wat feiten op een rij

Inchecken vanaf:
13:00
Uitchecken vóór:
12:00

Voorzieningen

Alles bekijken
wifi
Parkeren
Airconditioning
Luchthavenshuttle
Spa
24-uurs receptie

Meer over Click Hotel Yuvraj

Click Hotel Yuvraj

Click Hotel Yuvraj heeft accommodatie met airconditioning in Surat. Dit hotel met 3 sterren biedt gratis WiFi, roomservice en een 24-uursreceptie. Er is een Chinees restaurant en er is gratis privéparkeren.

Beoordelingen en reviews

3,6
3.6217 beoordelingen
Hygiëne3,9
Locatie4,0
Service3,7
Kamers3,5
Waar voor je geld3,7
Slaapkwaliteit3,8

Reviews van reizigers

Filteren op
Sorteren op
Genoemd door reizigers
Overig

Opmerking: 24 mrt. 2017

Verblijfdata: mrt. 2017

4,0
h_vs

Niets te klagen met verblijf

Goede buget vriendelijk hotel vlakbij het treinstation. Hier verbleven als onderdeel van de officiële bezoeken. Kamers zijn schoon en uitgerust. Het ontbijt is inbegrepen maar zeer matig. Beetje weg van de hoofdweg en kan je gemakkelijk gemist. Goede eetgelegenheden direct buiten het hotel.

Antwoord van hotel

Opmerking: 25 maart

Dear Sagar ,
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 0261-2413002
Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
Sincerely,
Neeta Chunara
General Manager
BEST WESTERN Yuvraj
Overig

Opmerking: 5 jun. 2017

Verblijfdata: feb. 2017

3,0
h_vs

Eten was lekker. kamers zijn goed genoeg. ondersteuning personeel is behulpzaam.

Zakenreis, gemiddeld hotel maar heel erg dicht bij surat station, op loopafstand. Kamer was duidelijk met basis voorzieningen, zonder luxe tintje. We namen een kamer met dubbel bed. De grootte van de kamer is ook erg klein. Rest is goed voor 1 / 2 verblijf niet meer dan dat.

Antwoord van hotel

Opmerking: 17 juli

Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If i can be of assistance in the future.
Overig

Opmerking: 27 mei 2017

Verblijfdata: mei 2017

3,0
h_vs

Ontbijtbuffet

Ik liep in voor een ontbijtbuffet @ rond 10 . 00. . Nauwelijks na 10 minuten begon ze verwijdert alle items verspreid over de tafel. Toen vroeg de sluitingstijden. Ik was
verbaasd want ik had net begonnen en zelfs niet klaar met mijn ontbijt. Ze hadden
me niet op de hoogte over de sluitingstijd alvorens mijn boeking vóór en ook was er geen enkele
over de timing van het buffet. Ik moest betalen een volledige prijs voor een buffet en voel oncomfortabel en moest haast mijn ontbijt. . . Zielig Service. . Tottaly onprofessioneel mensen

Antwoord van hotel

Opmerking: 29 mei

Dear Sir, Good Morning Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly at***** (5 Lines). Sincerely, Thanks and Regards Neeta chunara BEST WESTERN Yuvraj Replied by Bestwestern Bestwestern (Hotel Manager) Replied by Bestwestern Bestwestern (Hotel Manager)
Replied by Bestwestern Bestwestern (Hotel Manager)
Overig

Opmerking: 17 jul. 2017

Verblijfdata: jul. 2017

3,0
h_vs

Voordelige zakelijke hotel nabij het treinstation.

Dit hotel ligt vlakbij het station. De kamers zijn OK, maar beetje compact. Restaurant is vegetariër maar ze kunnen regelen, niet vegetarisch eten in de kamer alleen. Service is OK. Eten is ok. Ontbijt is complementair (veg. )

Antwoord van hotel

Opmerking: 18 juli

Dear sir, Good Morning !!! Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. if you have face any problem during your stay, Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future. We appreciate your loyalty to our brand. Replied by Bestwestern (Hotel Rakesh Patil) On 10:AM, 18JULY 2017 Replied by Bestwestern (Hotel Manager)
Replied by Bestwestern (Hotel Manager)
On 09:43AM, 18July 2017
Overig

Opmerking: 16 mrt. 2017

Verblijfdata: mrt. 2017

2,0
h_vs

Zielig receptie en guest Handling

Dit is mijn tweede bezoek maar siyuation is hetzelfde. Tot yest late night 9 kamers beschikbaar waren en vandaag om ze geweigerd van een kamer klaar. Zelfs de manier waarop de klant is zeer slecht. De persoon die cane laat en duwde kreeg kamer eerste vergeleken met mij wacht op meer dan 40 minuten terwijl ze begaan verrichten op 30 minuten. Zelfs naastgelegen kerel was in reactieve zegt ik ontken niet om je kamer toen ik vroeg kunnen u dat doen dan hij kalm dowm en zei ik ben voornemens snel.
Laatste tijd ook ik gecompromitteerd op kamer categorie vanwege slecht beheer.
Kamers zijn erg klein. Ontbijt is ok aardig. De smaak van het eten was niet gewaardeerd. Licated op loopafstand van het station. Slechte service. Recommemded niet voor verblijf. De mijne is ook de laatste verblijf hier.

Antwoord van hotel

Opmerking: 18 maart

Dear sir,
Good Afternoon!!!
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly at 0261-2413001 (5 Lines).
Sincerely,
Neeta Chunara
General Manager
Report response as inappropriate
This response is the subjective opinion of the management
  • ...

Zeer goede locatie

4,0

Gulambaba Mill Compound, Opp.Railway Station., Surat, 395003, India|2,26 km van stadscentrum

10 aanbevolen activiteitenbinnen 0,81 km

0,16 km
1,67 km
1,69 km

Vervoerbinnen 0,32 km

0,29 km
0,32 km

Luchthavenbinnen 14,27 km

14,27 km

Inchecken en uitchecken

Inchecken vanaf:

13:00

Uitchecken vóór:

12:00

Goed om te weten

Extra bedden

Neem contact op met het hotel voor meer informatie extra bedden in de kamer.

Kinderbedje

Neem contact op met het hotel voor meer informatie over een kinderbedje in de kamer.

Belangrijke informatie over het hotel
Deze accommodatie accepteert geen vrijgezellenfeesten en soortgelijke evenementen.

Click Hotel Yuvraj: veelgestelde vragen

Ja, Click Hotel Yuvraj heeft een restaurant.
Bij Click Hotel Yuvraj kun je inchecken vanaf 13:00, en je moet uitchecken voor 12:00.
Ja, er is parkeergelegenheid bij Click Hotel Yuvraj.
Click Hotel Yuvraj ligt op 2.3 km van het stadscentrum van Surat.
Click Hotel Yuvraj ligt in Surat, India en ligt op 2.3 km van het stadscentrum van Surat.

Heb je vluchten of een auto nodig voor je reis?

Wist je dat we je kunnen helpen bij het plannen van de rest van je reis? Ontvang exclusieve aanbiedingen en geweldige tarieven voor vluchten en autoverhuur.
Vluchten naar Surat
Autoverhuur in Surat
  1. Start
  2. Hotels
  3. India
  4. Gujarat
  5. Surat
  6. Click Hotel Yuvraj
Download onze app
NL·nl-NL·€ EUR
HelpPrivacyinstellingenInloggen
CookiebeleidPrivacybeleidAlgemene gebruiksvoorwaardenBedrijfsinformatie
  • Hotelgids
  • Binnenlandse vluchten
  • Vliegtickets
  • Hotels
  • Autoverhuur
  • Reisapp
  • Reistrends
  • Sitemap
  • Vakantiebestemmingen
  • Over ons
  • Waarom Skyscanner?
  • Media
  • Ons team
  • Toegankelijkheid
  • Duurzaamheid
  • Vacatures
  • Nieuwsartikelen
  • Zo werkt Skyscanner
  • Samenwerken
  • Adverteer bij ons
  • Reisinzicht
  • Affiliates
  • Reis-API's
  • Vliegtickets
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam Schiphol
    • Jakarta
    • Antalya
    • Tanger Ibn Battouta
    • Nador
    • Colombo
    • Kuala Lumpur
  • Hotels
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Jakarta
    • Antalya
    • Tanger
    • Nador
    • Colombo
    • Kuala Lumpur
  • Autoverhuur
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Jakarta
    • Antalya
    • Tanger
    • Nador
    • Colombo
    • Kuala Lumpur
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

We respecteren je privacy

Om je ervaring te personaliseren, verzamelen we gegevens over hoe je Skyscanner gebruikt, waaronder persoonsgegevens zoals je IP-adres. Met het volgende doel: informatie op een apparaat opslaan en/of openen, voor gepersonaliseerde advertenties, advertentiemetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten. Lees ons Cookiebeleid.

Wij en onze 142 partners kunnen voor bepaalde doeleinden een beroep doen op gerechtvaardigd belang in plaats van toestemming. Accepteer alle cookies door ‘Alles accepteren’ te selecteren of sta alleen essentiële cookies toe door ‘Alleen essentiële cookies accepteren’ te selecteren. Ga naar ‘Instellingen beheren’ om je voorkeuren bij te werken.

Beheer je voorkeuren of trek je toestemming op elk moment in via de Privacyinstellingen.

Instellingen beheren