The Melbourne Hotel
33 Milligan Street, Perth, 6000, Australië

Vind het beste hotel in Perth voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur
Vergelijk aanbiedingen voor The Melbourne Hotel op honderden sites, allemaal op één plek
Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen
Kamers en prijzen vergelijken
Er zijn helaas geen aanbiedingen beschikbaar voor deze datums. Pas je reisdatums aan en probeer opnieuw te zoeken.
Wat feiten op een rij
Inchecken vanaf: | 14:00 |
---|---|
Uitchecken vóór: | 10:00 |
Ontbijt | Ontbijt beschikbaar |
Huisdieren | Huisdieren niet toegestaan |
Kinderen | Kinderen zijn welkom in dit hotel |
Voorzieningen
Meer over The Melbourne Hotel

The Melbourne Hotel
The Melbourne Hotel is gelegen in de wijk Perth Central Business District in Perth. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Perth Mint is een bekende bezienswaardigheid en bij Kings Park en Botanische Tuin en City Beach kun je genieten van het natuurschoon dat de omgeving te bieden heeft. Zin in een evenement of wedstrijd? Kijk dan eens wat er bij RAC Arena of Perth Conferentie- en expositiecentrum op het programma staat. Luxe accommodatie met 5 restaurants en bars/loungesDit rookvrije hotel beschikt naast 5 restaurants over 2 bars/lounges en een 24-uurs fitnesscentrum. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een dakterras, een koffiebar/café en parkeerplaatsen zijn enkele van de overige voorzieningen. The Melbourne Hotel heeft 73 kamers met een tablet en een (laptop)kluis. Elke kamer is in eigen stijl gemeubileerd. Alle bedden met een pillowtop-matras hebben lakens van Egyptisch katoen en luxe beddengoed. Er is een kussenmenu beschikbaar. Elke lcd-televisie van 42 inch heeft premium satellietzenders, filmpremières en betaalfilms. Een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn ook beschikbaar. Elke badkamer is voorzien van badjassen, pantoffels, designer toiletartikelen en gratis toiletartikelen. Gasten profiteren van gratis wifi en kabelinternet. Zakelijke voorzieningen zijn onder meer bureaus en een telefoon met gratis lokale gesprekken (hiervoor kunnen beperkingen gelden). Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een haardroger. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar. Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit een 24-uurs fitnesscentrum.
Beoordelingen en reviews
Reviews van reizigers
Opmerking: 23 jan. 2025
Verblijfdata: dec. 2024
Mooie mix van oud en nieuw met uitstekende faciliteiten

UK
Opmerking: 24 nov. 2024
Verblijfdata: nov. 2024
WAARSCHUWING: VERMIJD DIT HOTEL TEN KOSTE VAN ALLES!!
Toen mijn vrouw en ik op een donderdagavond rond 9 uur onze kamer binnenkwamen. 30 uur onze kamer ( 405 ) was smerig en onze badkamer lakens waren bedekt met haren. Mijn vrouw verwijderde zelf de haren uit de badkamer. We belden de schoonmaakdienst meerdere malen om iemand te veranderen van de maar niemand nam op. Later ontdekten we dat iedereen al naar huis was. Een man van de receptie deed vriendelijk zijn best om de lakens te veranderen en zelfs hij gaf toe dat de netheid ruim onder de verwachte normen viel. Hij moedigde ons aan om te klagen, maar zei dat de hotelmanager pas de volgende ochtend zou komen en hij was de enige persoon die dienst had, dus we probeerden wat te slapen.
De volgende ochtend (vrijdag) na een erg ongemakkelijke en jeukende slaap, ging ik om 6 uur naar de receptie. 30 uur en diende een formele klacht in. Ik kreeg te horen dat de manager pas om 8 uur ’s ochtends zou beginnen maar dat de kamer zou worden opgemaakt en grondig schoongemaakt. We zouden de hele dag weg zijn, maar ik kreeg te horen dat we de manager konden spreken als we later terugkwamen. In de loop van de dag ontdekten we dat we verschillende beten in onze armen en benen hadden.
Toen we terugkwamen naar het hotel rond 5 . 30 uur vroegen we bij de receptie naar de status van onze klacht. We kregen te horen dat de kamer was opgemaakt en schoongemaakt door de housekeeping manager en dat was in wezen het einde van de zaak. We vroegen de manager te spreken over de klacht, maar kregen te horen dat ze op pauze waren gegaan en pas over 45 minuten terug zouden komen. Terwijl we wachtten besloten we naar de kamer te gaan om te controleren hoe schoon het was.
Bij binnenkomst in de kamer zagen we dat het hotel een fruitschaal op onze kamer had geplaatst, vermoedelijk als een soort verontschuldiging. Helaas bevatte het verschillende vruchten waar mijn vrouw zeer allergisch voor is, waardoor er nog een gezondheidsrisico ontstond. De kamer zelf rook schoner, maar we maken altijd een punt van het controleren van het beddengoed als mijn vrouw is allergisch voor veren en is opgenomen in het ziekenhuis als gevolg van dit eerder. Bij inspectie van de matras en lakens, waren er tal van grote haren overal. We vonden ook veel verdacht uitziende objecten waarvan we veronderstelden dat het bedwantsen kunnen zijn. Op dit punt vroegen we de manager om meteen naar onze kamer te komen, zodat we ze konden laten zien wat we hadden gevonden.
Toen ze aankwam legden we de situatie uit en lieten haar zien wat we hadden gevonden. Uiteindelijk bood ze aan om ons naar een andere kamer te verhuizen. Ze legde echter uit dat er slechts één andere kamer beschikbaar was, die op de vijfde verdieping was. We zeiden dat we het zouden moeten nemen omdat we niet in deze smerige kamer konden blijven. We vroegen of we gecompenseerd zouden worden voor het ongemak en het leed dat veroorzaakt werd. Op dit punt legde ze uit dat ze de duty manager was en de eigenlijke hotelmanager klaar was voor de dag. Ze zouden in feite niet terugkeren tot maandag dus geen verdere actie kon worden ondernomen met betrekking tot onze klacht tot maandagochtend - een belachelijke situatie gezien we zouden uitchecken op zondagochtend en dit was alsof een 4 * hotel. Ze legde uit dat het hotel slechts 70 kamers had en dus weinig personeel had. Dit leek echter enigszins tegenstrijdig gezien het hotel blijkbaar vol was.
Ze nam ons mee naar boven om de potentiële nieuwe kamer te controleren ( 502 ). Opnieuw vonden we tal van haren op de lakens en matras, maar de netheid van de kamer in het algemeen was beter. Vanwege onze vermoedens over bedwantsen, besloten we dat we naar een lokale wasserette moesten gaan om al onze kleren schoon te maken voordat we naar een andere kamer verhuisden. Dit zou een paar uur duren, waardoor de huishoudtijd om de kamer grondig schoon te maken. De duty manager liet ons weten dat ze contact zou opnemen met de hotelmanager om onze klacht te bespreken, maar aangezien ze naar huis waren gegaan, kan het een paar uur duren om contact met hen op te nemen. We accepteerden dit en zeiden dat we verder zouden bespreken als we terugkwamen van de wasserette.
Rond 9 uur . 10 uur 's avonds keerden we terug naar het hotel. We gingen naar de receptie en vroegen om een update. Het mannelijke personeelslid aan de receptie zei dat de duty manager nu naar huis was gegaan en hem geen update had gegeven over onze klacht. Hij zei dat hij de duty manager zou bellen en om een update zou vragen dus we wachtten in de lobby. Nadat hij met de duty manager had gesproken vertelde hij ons in wezen dat er niets was wat het hotel kon of wilde doen. Hij zei dat we vrij waren om uit te checken en een nieuw hotel te vinden en dat Expedia, bij wie we de boeking hadden gemaakt, ons graag zou helpen met het vinden van een nieuwe kamer, maar we zouden moeten betalen. Er was geen suggestie dat we iets van ons geld terug zouden krijgen voor onze bestaande boeking of zelfs compensatie. Na online te hebben gekeken bleek dat elk hotel in Perth die avond volgeboekt was dus we hadden geen andere keuze dan te blijven.
Op dit punt vroegen we om rechtstreeks met de hotelmanager te spreken. Eerst kregen we te horen dat dit ‘onmogelijk’ was, maar we zeiden dat we graag in de lobby wilden wachten tot het mogelijk was. Heel snel kon hij iemand aan de telefoon krijgen. Buiten ons medeweten spraken we nu met de frontoffice manager dus nog steeds niet de eigenlijke hotelmanager. Ze herhaalde het standpunt dat het hotel niets meer kon doen en dat ze geen vergoeding mocht aanbieden. Ze bood ons een fles ‘bubbels’ aan die we beleefd afwezen omdat we geen alcohol drinken.
Het was op dit moment al na 22.00 uur dus, volkomen uitgeput en beginnend aan ziekte te bezwijken, gingen we naar bed. De volgende ochtend (zaterdag) heb ik de frontoffice manager gemaild waarin ik onze situatie uiteenzette en nogmaals vroeg om de hotelmanager direct te spreken. Op dit moment hadden we vastgesteld dat de algemeen directeur een man genaamd Sean Spalding was, dus ik stuurde hem ook een e-mail via LinkedIn, omdat het schijnbaar onmogelijk was voor het hotel om contact op te nemen met de werkelijke manager tussen vrijdagmiddag en maandagochtend.
Kort daarna kregen we een telefoontje van de receptie met de vraag of we van plan waren die avond in het hotel te blijven. We legden uit dat we dat niet konden beantwoorden totdat onze klacht was opgelost, zodat we onze kamer moesten behouden. Een snelle zoektocht online toonde aan dat elk hotel in Perth volgeboekt was en omdat mijn vrouw steeds zieker werd omdat ze de vorige nacht na 1 uur een noodrecept moest krijgen, was ik niet bereid om op straat te slapen.
Later die ochtend mailde de frontoffice manager me terug (mijn naam verkeerd gespeld) en herhaalde in wezen haar standpunt dat er niets kon worden gedaan totdat de general manager maandag terugkwam. Op dit punt kregen we een gratis ontbijt en een late check-out voor de volgende ochtend (zondag) aangeboden. Opnieuw hebben we beleefd geweigerd omdat we het hotel heel vroeg zouden verlaten om een vlucht te halen, wat betekent dat geen van beide ‘goodwill gestures’ van enig nut waren voor ons. Ik mailde terug en herhaalde dat we nu alleen met de algemeen directeur wilden spreken en vroeg om zijn directe e-mailadres, terwijl ik ook mijn telefoonnummer en e-mailadres opgaf, zodat hij zelf rechtstreeks contact met me kon opnemen. Ik heb nog steeds geen reactie op deze e-mail ontvangen.
Tegen die tijd waren onze plannen voor de dag verpest. We besloten het hotel uit te stappen maar we voelden ons totaal uitgeput van de stress die het hotel veroorzaakte en in veel ellende van de jeuk en we voelden ons nu allebei steeds zieker. Op onze weg naar buiten bevestigden we met de receptie dat we geen andere keuze hadden dan om nog een nacht te blijven, hoewel we moesten wachten om hen te spreken als ze al te maken hadden met een andere zeer ongelukkige gast. We keerden halverwege de middag terug naar het hotel en besloten uit te rusten voor onze vroege ochtendvlucht.
Rond 20.00 uur begonnen we gestoord te worden door ongelooflijk luide muziek, bas, geschreeuw en geschreeuw direct boven ons. Ik begrijp dat het hotel evenementen organiseert, dus ik gaf ze het voordeel van de twijfel, maar toen we klaar waren om te slapen werd het ondraaglijk.
Rond 9 uur . 30 uur belde ik de frontoffice om te informeren of er boven een nachtclub was geopend. Ik kreeg te horen dat er een ‘event’ plaatsvond op de bar op de 6e verdieping van het hotel - direct boven onze kamer. Het hotel zou hebben geweten dat dit zou plaatsvinden toen ze ons verplaatsten, maar ze verzuimd om het ons een keer te vermelden, wat enigszins kwaadaardig lijkt. Ik hoorde dat het feest om 11 uur zou eindigen. 30 uur, maar ze vroegen hen om de muziek zachter te zetten. Eerlijk gezegd werd het volume even verlaagd maar toen steeg het weer tot een onredelijk niveau dus belde ik weer naar de receptie. Ze zeiden dat ze hen zouden vragen om het af te wijzen, maar er veranderde niets. Ik sprak meerdere keren met de receptie en had soortgelijke gesprekken. Het werd overduidelijk, maar het hotel was meer bezig met de feestgangers die een goede tijd hadden dan met hotelgasten die wat slaap kregen.
At 11 . 15 uur ’s middags stond de muziek nog heel hard, de bas bezorgde zowel mijn vrouw als ik hoofdpijn en het geschreeuw en geschreeuw werd steeds luider. Ik belde de receptie opnieuw en vroeg deze keer om een formele klacht in te dienen. Hij zei dat hij ‘ernaar zou kijken’ en hing op. Vijf minuten later klopte hij ongevraagd op onze deur, ons verder storend. Hij had het volume opgenomen van de vijfde verdieping gang buiten onze kamer en verklaarde dat hij geloofde dat het geluid redelijk was en het feest ‘zal sowieso over 10 minuten voorbij zijn, maar het spijt me’. Ik legde uit dat het lawaai was veel harder in onze kamer gezien we waren direct onder het feest en dat sorry was niet goed genoeg. Ik herhaalde dat ik een formele klacht wilde indienen, maar kreeg opnieuw te horen dat er niets kon worden gedaan totdat de algemeen directeur maandagochtend terugkwam. Op dit punt zei ik welterusten en stuurde een e-mail naar het hotel waarin ik herhaalde dat ik een formele klacht indiende.
At 11 . Om 30 uur zou het feest afgelopen zijn, maar we konden de DJ horen zeggen ‘Wil je nog een nummer?’, wat met geschreeuw van instemming werd ontvangen. At 11 . 36 uur stopte de muziek eindelijk en rond 11 uur . Om 45 uur stopte het geschreeuw, geschreeuw en gebonk. Ik trilde van woede en overstuur op dit punt en mijn vrouw voelde zich extreem ziek, dus we kregen geen slaap.
Rond 07.00 uur checkten we uit bij het hotel. We vertelden het personeelslid bij de receptie dat we helemaal niet blij waren met ons verblijf en onze rekening niet wilden betalen totdat onze klachten waren opgelost. Ze vertelde ons dat dit niet mogelijk was, dus we waren vertrokken met geen andere keuze dan te betalen meer dan $ 1 , 000 voor ons verblijf met bijna nul gelegenheid om ons geld terug te krijgen.
Ik haat het om individuen te roepen bij het schrijven van een dergelijke beoordeling, maar ik wil Sean Spalding, de algemeen directeur van The Melbourne Hotel, vragen of hij denkt dat een van de bovenstaande aanvaardbaar is. Als er dit weekend brand zou gebeuren in het hotel, zou hij dan nog steeds onbereikbaar zijn? Zijn personeel demonstreerde een perfecte storm van incompetentie, verachtelijke klantenservice en een totaal gebrek aan menselijkheid. Meerdere malen werden onze vragen en zorgen beantwoord met stilte of een schouderophaal en geen enkele keer werd enige bezorgdheid getoond voor het welzijn van mijn vrouw toen ze duidelijk erg onwel was.
Eén ding wil ik zeggen voor The Melbourne Hotel is dat ze er in eerste instantie in geslaagd zijn om een kamer vrij van veren te bieden waar mijn vrouw zeer allergisch voor is. Toen we echter van kamer verhuisden vonden we wel verschillende veren op het bed, wat vrijwel zeker verder bijdroeg aan de ziekte van mijn vrouw.
Als het hotel ook maar de moeite neemt om deze beoordeling aan te pakken, verwacht ik dat ze zullen liegen zoals ze herhaaldelijk hebben gedaan tijdens ons verblijf.
Kortom, als je ooit in Perth bent, blijf dan alsjeblieft niet in deze evenementenruimte die zich voordoet als een hotel als je netheid, respect, menselijkheid of het kunnen slapen waardeert! Deze plek is een smet op de reputatie van Perth dat is een prachtige stad met prachtige, vriendelijke mensen. Dat is totdat je de schuifdeuren op 33 Milligan Street binnengaat.
Opmerking: 23 mrt. 2025
Nieuw en Fresh, het meest geschikt voor leidinggevenden
We hadden een serrekamer, waarvan ik dacht dat het veel natuurlijk licht zou hebben betekend. Dit was niet het geval, en het resulteerde in de kamer erg donker. Wat goed werkte voor een nachtje uitslapen. De douche is warm, maar de afvoer en uitlaat heeft een aantal ernstige ontwerpfouten.
We waren in staat om te parkeren op - site die handig was voor $ 35 per nacht.
Het hotel ligt dicht bij Hay street en Murray street, die een scala aan bars heeft. We waren echter teleurgesteld om te vinden dat de restaurants en bars in hetzelfde gebouw, net als met die in de directe omgeving, waren allemaal gesloten op een zondag. We keerden terug naar het hotel klaar voor het diner om 19.00 uur zonder directe opties beschikbaar. We besloten om naar onze room te gaan en roomservice te bestellen, die ook niet beschikbaar was, dus we bestelden uiteindelijk Uber Eats. We hadden ook schoonmaak nodig in de vroege avond als gevolg van een accidentele lekkage, waarvoor we vonden dat het ook niet beschikbaar was.
De kamer zou meer geschikt zijn voor executive verblijven, in plaats van paar uitjes.
Opmerking: 31 dec. 2024
Verblijfdata: nov. 2024
Leverde niet zoals geadverteerd

AU
Opmerking: 31 okt. 2024
Verblijfdata: okt. 2024
Uitstekende centrale ligging
Uitstekende locatie
33 Milligan Street, Perth, 6000, Australië|0,64 km van stadscentrum
10 aanbevolen activiteitenbinnen 0,50 km
Vervoerbinnen 2,78 km
Luchthavenbinnen 11,02 km
Inchecken en uitchecken
Inchecken vanaf:
14:00
Uitchecken vóór:
10:00
Goed om te weten
Kinderen zijn welkom in dit hotel
Neem contact op met het hotel voor meer informatie extra bedden in de kamer.
Neem contact op met het hotel voor meer informatie over een kinderbedje in de kamer.
Huisdieren niet toegestaan
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtopties
Westers ontbijt, Glutenvrij ontbijt, Vegetarisch ontbijt
Ontbijtkosten
Neem contact op met het hotel voor prijsinformatie
Cash