Skyscanner
  • Help
  1. Start
  2. Hotels
  3. Australië
  4. Perth
  5. The Melbourne Hotel

The Melbourne Hotel

33 Milligan Street, Perth, 6000, Australië

+ 127

Kamers en prijzen

Voorzieningen

Beoordelingen en reviews

De omgeving verkennen

Vind het beste hotel in Perth voor je datums, selecteer op prijs of voorkeur

Vergelijk aanbiedingen voor The Melbourne Hotel op honderden sites, allemaal op één plek

Zoek naar een aanbieding met gratis annuleren of uitstekende beoordelingen

Kamers en prijzen vergelijken

Wij vergelijken honderden websites om de beste aanbieding voor je te vindenlogos
1 nacht
Prijzen niet beschikbaar

Er zijn helaas geen aanbiedingen beschikbaar voor deze datums. Pas je reisdatums aan en probeer opnieuw te zoeken.

Wat feiten op een rij

Inchecken vanaf:
14:00
Uitchecken vóór:
10:00
Ontbijt
Ontbijt beschikbaar
Huisdieren
Huisdieren niet toegestaan
Kinderen
Kinderen zijn welkom in dit hotel

Voorzieningen

Alles bekijken
wifi
Parkeren
Airconditioning
Fitnesscentrum
Spa
24-uurs receptie

Meer over The Melbourne Hotel

The Melbourne Hotel

The Melbourne Hotel is gelegen in de wijk Perth Central Business District in Perth. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Perth Mint is een bekende bezienswaardigheid en bij Kings Park en Botanische Tuin en City Beach kun je genieten van het natuurschoon dat de omgeving te bieden heeft. Zin in een evenement of wedstrijd? Kijk dan eens wat er bij RAC Arena of Perth Conferentie- en expositiecentrum op het programma staat. Luxe accommodatie met 5 restaurants en bars/loungesDit rookvrije hotel beschikt naast 5 restaurants over 2 bars/lounges en een 24-uurs fitnesscentrum. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een dakterras, een koffiebar/café en parkeerplaatsen zijn enkele van de overige voorzieningen. The Melbourne Hotel heeft 73 kamers met een tablet en een (laptop)kluis. Elke kamer is in eigen stijl gemeubileerd. Alle bedden met een pillowtop-matras hebben lakens van Egyptisch katoen en luxe beddengoed. Er is een kussenmenu beschikbaar. Elke lcd-televisie van 42 inch heeft premium satellietzenders, filmpremières en betaalfilms. Een koelkast en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn ook beschikbaar. Elke badkamer is voorzien van badjassen, pantoffels, designer toiletartikelen en gratis toiletartikelen. Gasten profiteren van gratis wifi en kabelinternet. Zakelijke voorzieningen zijn onder meer bureaus en een telefoon met gratis lokale gesprekken (hiervoor kunnen beperkingen gelden). Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een haardroger. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar. Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit een 24-uurs fitnesscentrum.

Beoordelingen en reviews

4,2
4.2280 beoordelingen
Hygiëne4,7
Locatie4,6
Service4,1
Kamers4,3
Waar voor je geld4,0
Slaapkwaliteit4,3

Reviews van reizigers

Filteren op
Sorteren op
Genoemd door reizigers
Stel

Opmerking: 23 jan. 2025

Verblijfdata: dec. 2024

5,0/5
h_vs

Mooie mix van oud en nieuw met uitstekende faciliteiten

We hebben hier beide keren verbleven toen we naar Perth hebben gereisd en hebben niets anders dan een geweldige ervaring gehad. Het is gelegen in een rustiger deel van de CBD en dat paste ons prima. Reizen met de auto is gemakkelijk en de parkeergelegenheid op het terrein, als je het kunt krijgen, is de moeite waard, zelfs als het een beetje prijzig is. We lieten onze auto daar meestal en gebruikten de handige gratis Red Cat bus die Perth lussen om rond te reizen naar winkelstraten en Optus Stadium. De kamers zijn goed ingericht en zijn ingedeeld in erfgoed en modern om het oorspronkelijke gebouw en de uitbreiding te weerspiegelen. We hebben verbleven in beide en we hadden het geluk om een upgrade naar een heritage suite deze keer rond die onverwacht was, maar een aangename verrassing te ontvangen. Tal van eten en drinken opties rond het gebied, evenals een keuze uit vier geweldige 'in house' eetgelegenheden. De ramen plaats ziet er geweldig uit en is moeilijk te krijgen in dus zorg ervoor dat u vroeg boekt. We aten in hun pub en hadden een casual ontbijt en koffie in hun lobby. Hoewel er tal van hotel opties in de Perth CBD, deze voldoet aan al onze vakken - rustig en ontspannen, gemakkelijke toegang tot de belangrijkste snelwegen voor onze dagtochten naar de Pinnacles, Swan Valley, Perth stranden en Freo. Het personeel is professioneel en zeer behulpzaam en check-in en check-out was naadloos. Geweldige plek voor een 1 - 3 nachten bezoek. Word lid van hun mailinglijst en ontvang korting op kamerprijzen plus andere aanbiedingen. We zullen zeker terugkomen!!!
Stel
UK

UK

Opmerking: 24 nov. 2024

Verblijfdata: nov. 2024

1,0/5
h_vs

WAARSCHUWING: VERMIJD DIT HOTEL TEN KOSTE VAN ALLES!!

Zonder twijfel het slechtste hotel waar ik ooit de pech heb gehad om in te verblijven en ik heb in veel hotels verbleven. Van begin tot eind was ons verblijf hier een complete nachtmerrie.
Toen mijn vrouw en ik op een donderdagavond rond 9 uur onze kamer binnenkwamen. 30 uur onze kamer ( 405 ) was smerig en onze badkamer lakens waren bedekt met haren. Mijn vrouw verwijderde zelf de haren uit de badkamer. We belden de schoonmaakdienst meerdere malen om iemand te veranderen van de maar niemand nam op. Later ontdekten we dat iedereen al naar huis was. Een man van de receptie deed vriendelijk zijn best om de lakens te veranderen en zelfs hij gaf toe dat de netheid ruim onder de verwachte normen viel. Hij moedigde ons aan om te klagen, maar zei dat de hotelmanager pas de volgende ochtend zou komen en hij was de enige persoon die dienst had, dus we probeerden wat te slapen.
De volgende ochtend (vrijdag) na een erg ongemakkelijke en jeukende slaap, ging ik om 6 uur naar de receptie. 30 uur en diende een formele klacht in. Ik kreeg te horen dat de manager pas om 8 uur ’s ochtends zou beginnen maar dat de kamer zou worden opgemaakt en grondig schoongemaakt. We zouden de hele dag weg zijn, maar ik kreeg te horen dat we de manager konden spreken als we later terugkwamen. In de loop van de dag ontdekten we dat we verschillende beten in onze armen en benen hadden.
Toen we terugkwamen naar het hotel rond 5 . 30 uur vroegen we bij de receptie naar de status van onze klacht. We kregen te horen dat de kamer was opgemaakt en schoongemaakt door de housekeeping manager en dat was in wezen het einde van de zaak. We vroegen de manager te spreken over de klacht, maar kregen te horen dat ze op pauze waren gegaan en pas over 45 minuten terug zouden komen. Terwijl we wachtten besloten we naar de kamer te gaan om te controleren hoe schoon het was.
Bij binnenkomst in de kamer zagen we dat het hotel een fruitschaal op onze kamer had geplaatst, vermoedelijk als een soort verontschuldiging. Helaas bevatte het verschillende vruchten waar mijn vrouw zeer allergisch voor is, waardoor er nog een gezondheidsrisico ontstond. De kamer zelf rook schoner, maar we maken altijd een punt van het controleren van het beddengoed als mijn vrouw is allergisch voor veren en is opgenomen in het ziekenhuis als gevolg van dit eerder. Bij inspectie van de matras en lakens, waren er tal van grote haren overal. We vonden ook veel verdacht uitziende objecten waarvan we veronderstelden dat het bedwantsen kunnen zijn. Op dit punt vroegen we de manager om meteen naar onze kamer te komen, zodat we ze konden laten zien wat we hadden gevonden.
Toen ze aankwam legden we de situatie uit en lieten haar zien wat we hadden gevonden. Uiteindelijk bood ze aan om ons naar een andere kamer te verhuizen. Ze legde echter uit dat er slechts één andere kamer beschikbaar was, die op de vijfde verdieping was. We zeiden dat we het zouden moeten nemen omdat we niet in deze smerige kamer konden blijven. We vroegen of we gecompenseerd zouden worden voor het ongemak en het leed dat veroorzaakt werd. Op dit punt legde ze uit dat ze de duty manager was en de eigenlijke hotelmanager klaar was voor de dag. Ze zouden in feite niet terugkeren tot maandag dus geen verdere actie kon worden ondernomen met betrekking tot onze klacht tot maandagochtend - een belachelijke situatie gezien we zouden uitchecken op zondagochtend en dit was alsof een 4 * hotel. Ze legde uit dat het hotel slechts 70 kamers had en dus weinig personeel had. Dit leek echter enigszins tegenstrijdig gezien het hotel blijkbaar vol was.
Ze nam ons mee naar boven om de potentiële nieuwe kamer te controleren ( 502 ). Opnieuw vonden we tal van haren op de lakens en matras, maar de netheid van de kamer in het algemeen was beter. Vanwege onze vermoedens over bedwantsen, besloten we dat we naar een lokale wasserette moesten gaan om al onze kleren schoon te maken voordat we naar een andere kamer verhuisden. Dit zou een paar uur duren, waardoor de huishoudtijd om de kamer grondig schoon te maken. De duty manager liet ons weten dat ze contact zou opnemen met de hotelmanager om onze klacht te bespreken, maar aangezien ze naar huis waren gegaan, kan het een paar uur duren om contact met hen op te nemen. We accepteerden dit en zeiden dat we verder zouden bespreken als we terugkwamen van de wasserette.
Rond 9 uur . 10 uur 's avonds keerden we terug naar het hotel. We gingen naar de receptie en vroegen om een update. Het mannelijke personeelslid aan de receptie zei dat de duty manager nu naar huis was gegaan en hem geen update had gegeven over onze klacht. Hij zei dat hij de duty manager zou bellen en om een update zou vragen dus we wachtten in de lobby. Nadat hij met de duty manager had gesproken vertelde hij ons in wezen dat er niets was wat het hotel kon of wilde doen. Hij zei dat we vrij waren om uit te checken en een nieuw hotel te vinden en dat Expedia, bij wie we de boeking hadden gemaakt, ons graag zou helpen met het vinden van een nieuwe kamer, maar we zouden moeten betalen. Er was geen suggestie dat we iets van ons geld terug zouden krijgen voor onze bestaande boeking of zelfs compensatie. Na online te hebben gekeken bleek dat elk hotel in Perth die avond volgeboekt was dus we hadden geen andere keuze dan te blijven.
Op dit punt vroegen we om rechtstreeks met de hotelmanager te spreken. Eerst kregen we te horen dat dit ‘onmogelijk’ was, maar we zeiden dat we graag in de lobby wilden wachten tot het mogelijk was. Heel snel kon hij iemand aan de telefoon krijgen. Buiten ons medeweten spraken we nu met de frontoffice manager dus nog steeds niet de eigenlijke hotelmanager. Ze herhaalde het standpunt dat het hotel niets meer kon doen en dat ze geen vergoeding mocht aanbieden. Ze bood ons een fles ‘bubbels’ aan die we beleefd afwezen omdat we geen alcohol drinken.
Het was op dit moment al na 22.00 uur dus, volkomen uitgeput en beginnend aan ziekte te bezwijken, gingen we naar bed. De volgende ochtend (zaterdag) heb ik de frontoffice manager gemaild waarin ik onze situatie uiteenzette en nogmaals vroeg om de hotelmanager direct te spreken. Op dit moment hadden we vastgesteld dat de algemeen directeur een man genaamd Sean Spalding was, dus ik stuurde hem ook een e-mail via LinkedIn, omdat het schijnbaar onmogelijk was voor het hotel om contact op te nemen met de werkelijke manager tussen vrijdagmiddag en maandagochtend.
Kort daarna kregen we een telefoontje van de receptie met de vraag of we van plan waren die avond in het hotel te blijven. We legden uit dat we dat niet konden beantwoorden totdat onze klacht was opgelost, zodat we onze kamer moesten behouden. Een snelle zoektocht online toonde aan dat elk hotel in Perth volgeboekt was en omdat mijn vrouw steeds zieker werd omdat ze de vorige nacht na 1 uur een noodrecept moest krijgen, was ik niet bereid om op straat te slapen.
Later die ochtend mailde de frontoffice manager me terug (mijn naam verkeerd gespeld) en herhaalde in wezen haar standpunt dat er niets kon worden gedaan totdat de general manager maandag terugkwam. Op dit punt kregen we een gratis ontbijt en een late check-out voor de volgende ochtend (zondag) aangeboden. Opnieuw hebben we beleefd geweigerd omdat we het hotel heel vroeg zouden verlaten om een vlucht te halen, wat betekent dat geen van beide ‘goodwill gestures’ van enig nut waren voor ons. Ik mailde terug en herhaalde dat we nu alleen met de algemeen directeur wilden spreken en vroeg om zijn directe e-mailadres, terwijl ik ook mijn telefoonnummer en e-mailadres opgaf, zodat hij zelf rechtstreeks contact met me kon opnemen. Ik heb nog steeds geen reactie op deze e-mail ontvangen.
Tegen die tijd waren onze plannen voor de dag verpest. We besloten het hotel uit te stappen maar we voelden ons totaal uitgeput van de stress die het hotel veroorzaakte en in veel ellende van de jeuk en we voelden ons nu allebei steeds zieker. Op onze weg naar buiten bevestigden we met de receptie dat we geen andere keuze hadden dan om nog een nacht te blijven, hoewel we moesten wachten om hen te spreken als ze al te maken hadden met een andere zeer ongelukkige gast. We keerden halverwege de middag terug naar het hotel en besloten uit te rusten voor onze vroege ochtendvlucht.
Rond 20.00 uur begonnen we gestoord te worden door ongelooflijk luide muziek, bas, geschreeuw en geschreeuw direct boven ons. Ik begrijp dat het hotel evenementen organiseert, dus ik gaf ze het voordeel van de twijfel, maar toen we klaar waren om te slapen werd het ondraaglijk.
Rond 9 uur . 30 uur belde ik de frontoffice om te informeren of er boven een nachtclub was geopend. Ik kreeg te horen dat er een ‘event’ plaatsvond op de bar op de 6e verdieping van het hotel - direct boven onze kamer. Het hotel zou hebben geweten dat dit zou plaatsvinden toen ze ons verplaatsten, maar ze verzuimd om het ons een keer te vermelden, wat enigszins kwaadaardig lijkt. Ik hoorde dat het feest om 11 uur zou eindigen. 30 uur, maar ze vroegen hen om de muziek zachter te zetten. Eerlijk gezegd werd het volume even verlaagd maar toen steeg het weer tot een onredelijk niveau dus belde ik weer naar de receptie. Ze zeiden dat ze hen zouden vragen om het af te wijzen, maar er veranderde niets. Ik sprak meerdere keren met de receptie en had soortgelijke gesprekken. Het werd overduidelijk, maar het hotel was meer bezig met de feestgangers die een goede tijd hadden dan met hotelgasten die wat slaap kregen.
At 11 . 15 uur ’s middags stond de muziek nog heel hard, de bas bezorgde zowel mijn vrouw als ik hoofdpijn en het geschreeuw en geschreeuw werd steeds luider. Ik belde de receptie opnieuw en vroeg deze keer om een formele klacht in te dienen. Hij zei dat hij ‘ernaar zou kijken’ en hing op. Vijf minuten later klopte hij ongevraagd op onze deur, ons verder storend. Hij had het volume opgenomen van de vijfde verdieping gang buiten onze kamer en verklaarde dat hij geloofde dat het geluid redelijk was en het feest ‘zal sowieso over 10 minuten voorbij zijn, maar het spijt me’. Ik legde uit dat het lawaai was veel harder in onze kamer gezien we waren direct onder het feest en dat sorry was niet goed genoeg. Ik herhaalde dat ik een formele klacht wilde indienen, maar kreeg opnieuw te horen dat er niets kon worden gedaan totdat de algemeen directeur maandagochtend terugkwam. Op dit punt zei ik welterusten en stuurde een e-mail naar het hotel waarin ik herhaalde dat ik een formele klacht indiende.
At 11 . Om 30 uur zou het feest afgelopen zijn, maar we konden de DJ horen zeggen ‘Wil je nog een nummer?’, wat met geschreeuw van instemming werd ontvangen. At 11 . 36 uur stopte de muziek eindelijk en rond 11 uur . Om 45 uur stopte het geschreeuw, geschreeuw en gebonk. Ik trilde van woede en overstuur op dit punt en mijn vrouw voelde zich extreem ziek, dus we kregen geen slaap.
Rond 07.00 uur checkten we uit bij het hotel. We vertelden het personeelslid bij de receptie dat we helemaal niet blij waren met ons verblijf en onze rekening niet wilden betalen totdat onze klachten waren opgelost. Ze vertelde ons dat dit niet mogelijk was, dus we waren vertrokken met geen andere keuze dan te betalen meer dan $ 1 , 000 voor ons verblijf met bijna nul gelegenheid om ons geld terug te krijgen.
Ik haat het om individuen te roepen bij het schrijven van een dergelijke beoordeling, maar ik wil Sean Spalding, de algemeen directeur van The Melbourne Hotel, vragen of hij denkt dat een van de bovenstaande aanvaardbaar is. Als er dit weekend brand zou gebeuren in het hotel, zou hij dan nog steeds onbereikbaar zijn? Zijn personeel demonstreerde een perfecte storm van incompetentie, verachtelijke klantenservice en een totaal gebrek aan menselijkheid. Meerdere malen werden onze vragen en zorgen beantwoord met stilte of een schouderophaal en geen enkele keer werd enige bezorgdheid getoond voor het welzijn van mijn vrouw toen ze duidelijk erg onwel was.
Eén ding wil ik zeggen voor The Melbourne Hotel is dat ze er in eerste instantie in geslaagd zijn om een kamer vrij van veren te bieden waar mijn vrouw zeer allergisch voor is. Toen we echter van kamer verhuisden vonden we wel verschillende veren op het bed, wat vrijwel zeker verder bijdroeg aan de ziekte van mijn vrouw.
Als het hotel ook maar de moeite neemt om deze beoordeling aan te pakken, verwacht ik dat ze zullen liegen zoals ze herhaaldelijk hebben gedaan tijdens ons verblijf.
Kortom, als je ooit in Perth bent, blijf dan alsjeblieft niet in deze evenementenruimte die zich voordoet als een hotel als je netheid, respect, menselijkheid of het kunnen slapen waardeert! Deze plek is een smet op de reputatie van Perth dat is een prachtige stad met prachtige, vriendelijke mensen. Dat is totdat je de schuifdeuren op 33 Milligan Street binnengaat.
Stel

Opmerking: 23 mrt. 2025

4,0/5
h_vs

Nieuw en Fresh, het meest geschikt voor leidinggevenden

Het Melbourne Hotel is een prachtig opgefrist gebouw. De kamers zijn onlangs bijgewerkt en schoon. Het bed was comfortabel en groot
We hadden een serrekamer, waarvan ik dacht dat het veel natuurlijk licht zou hebben betekend. Dit was niet het geval, en het resulteerde in de kamer erg donker. Wat goed werkte voor een nachtje uitslapen. De douche is warm, maar de afvoer en uitlaat heeft een aantal ernstige ontwerpfouten.
We waren in staat om te parkeren op - site die handig was voor $ 35 per nacht.
Het hotel ligt dicht bij Hay street en Murray street, die een scala aan bars heeft. We waren echter teleurgesteld om te vinden dat de restaurants en bars in hetzelfde gebouw, net als met die in de directe omgeving, waren allemaal gesloten op een zondag. We keerden terug naar het hotel klaar voor het diner om 19.00 uur zonder directe opties beschikbaar. We besloten om naar onze room te gaan en roomservice te bestellen, die ook niet beschikbaar was, dus we bestelden uiteindelijk Uber Eats. We hadden ook schoonmaak nodig in de vroege avond als gevolg van een accidentele lekkage, waarvoor we vonden dat het ook niet beschikbaar was.
De kamer zou meer geschikt zijn voor executive verblijven, in plaats van paar uitjes.
Familiereiziger

Opmerking: 31 dec. 2024

Verblijfdata: nov. 2024

3,0/5
h_vs

Leverde niet zoals geadverteerd

Boek niet voor oudejaarsavond. Je zult Perths vuurwerk niet zien ondanks de uitnodiging die beweert dat je dat wel zult zien. Het vuurwerk dat we zagen was van beneden de rivier en zou door de lokale scoutinggroep gedaan kunnen zijn. Verkeerde voorstelling van zaken. DJ eindigde op 12 : 35 niet 1 am zoals geadverteerd. Beloofd en niet waargemaakt - boooo.
Zakenreiziger
AU

AU

Opmerking: 31 okt. 2024

Verblijfdata: okt. 2024

5,0/5
h_vs

Uitstekende centrale ligging

Uitstekende centrale locatie in de buurt van de straat George's Terrace plus vele kwaliteitsrestaurants in de buurt. Dichtbij nieuw goed ontworpen Hotel. Kamers waren ruim en het bed was comfortabel. Een ongewone functie was het nodig hebben van de badkamerdeur te sluiten bij het hebben van een douche anders kon het brandalarm worden geactiveerd. Niet goedkoop bij meer dan $ 450 per nacht
  • ...

Uitstekende locatie

4,6

33 Milligan Street, Perth, 6000, Australië|0,64 km van stadscentrum

10 aanbevolen activiteitenbinnen 0,50 km

Vervoerbinnen 2,78 km

Luchthavenbinnen 11,02 km

Inchecken en uitchecken

Inchecken vanaf:

14:00

Uitchecken vóór:

10:00

Goed om te weten

Kinderen

Kinderen zijn welkom in dit hotel

Extra bedden

Neem contact op met het hotel voor meer informatie extra bedden in de kamer.

Kinderbedje

Neem contact op met het hotel voor meer informatie over een kinderbedje in de kamer.

Huisdieren

Huisdieren niet toegestaan

Ontbijt

Ontbijt beschikbaar

Ontbijtopties

Westers ontbijt, Glutenvrij ontbijt, Vegetarisch ontbijt

Ontbijtkosten

Neem contact op met het hotel voor prijsinformatie

Belangrijke informatie over het hotel
Laat The Melbourne Hotel van te voren weten wat je verwachte aankomsttijd is. Tijdens het boeken kun je het veld Speciale Verzoeken gebruiken, of je kunt rechtstreeks contact opnemen met de accommodatie met de contactgegevens in de boekingsbevestiging. Gasten zijn verplicht om een ​​geldig identiteitsbewijs met foto en een creditcard te tonen bij het inchecken. Houd er rekening mee dat alle Speciale Verzoeken afhankelijk zijn van beschikbaarheid en mogelijk extra kosten met zich meebrengen. Eet- en drinkservice is bij deze accommodatie mogelijk beperkt of niet beschikbaar vanwege het coronavirus (COVID-19). Vanwege overheidsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te minimaliseren, kan deze accommodatie gasten om extra documenten vragen om hun identiteit, reisroute en andere relevante informatie te verifiëren terwijl deze maatregelen van kracht zijn. Zorg er i.v.m. het coronavirus voor dat je deze accommodatie alleen boekt als je de lokale overheidsmaatregelen van de bestemming opvolgt, zoals bijvoorbeeld de maximale groepsgrootte of goedgekeurde reisdoelen. Gasten onder de 18 jaar kunnen alleen inchecken met een ouder of officiële voogd.
Geaccepteerde betaalmethoden
Het hotel accepteert de volgende betaalmethoden:
card logocard logocard logocard logocard logocard logo

Cash

The Melbourne Hotel: veelgestelde vragen

Ja, The Melbourne Hotel heeft een restaurant.
Bij The Melbourne Hotel kun je inchecken vanaf 14:00, en je moet uitchecken voor 10:00.
Ja, er is parkeergelegenheid bij The Melbourne Hotel.
The Melbourne Hotel ligt op 0.6 km van het stadscentrum van Perth.
The Melbourne Hotel ligt in Perth, Australië en ligt op 0.6 km van het stadscentrum van Perth.

Heb je vluchten of een auto nodig voor je reis?

Wist je dat we je kunnen helpen bij het plannen van de rest van je reis? Ontvang exclusieve aanbiedingen en geweldige tarieven voor vluchten en autoverhuur.
Vluchten naar Perth
Autoverhuur in Perth
  1. Start
  2. Hotels
  3. Australië
  4. West-Australië
  5. Perth
  6. The Melbourne Hotel
Download onze app
NL·nl-NL·€ EUR
HelpPrivacyinstellingenInloggen
CookiebeleidPrivacybeleidAlgemene gebruiksvoorwaardenBedrijfsinformatie
  • Hotelgids
  • Binnenlandse vluchten
  • Vliegtickets
  • Hotels
  • Autoverhuur
  • Reisapp
  • Reistrends
  • Sitemap
  • Vakantiebestemmingen
  • Over ons
  • Waarom Skyscanner?
  • Media
  • Ons team
  • Toegankelijkheid
  • Duurzaamheid
  • Vacatures
  • Nieuwsartikelen
  • Zo werkt Skyscanner
  • Samenwerken
  • Adverteer bij ons
  • Reisinzicht
  • Affiliates
  • Reis-API's
  • Vliegtickets
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam Schiphol
    • Nador
    • Tanger Ibn Battouta
    • Jakarta
    • Antalya
    • Kayseri
    • Denpasar (Bali)
  • Hotels
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Nador
    • Tanger
    • Jakarta
    • Antalya
    • Kayseri
    • Denpasar
  • Autoverhuur
    • Istanboel
    • Bangkok
    • Amsterdam
    • Nador
    • Tanger
    • Jakarta
    • Antalya
    • Kayseri
    • Denpasar
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

We respecteren je privacy

Om je ervaring te personaliseren, verzamelen we gegevens over hoe je Skyscanner gebruikt, waaronder persoonsgegevens zoals je IP-adres. Met het volgende doel: informatie op een apparaat opslaan en/of openen, voor gepersonaliseerde advertenties, advertentiemetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten. Lees ons Cookiebeleid.

Wij en onze 141 partners kunnen voor bepaalde doeleinden een beroep doen op gerechtvaardigd belang in plaats van toestemming. Accepteer alle cookies door ‘Alles accepteren’ te selecteren of sta alleen essentiële cookies toe door ‘Alleen essentiële cookies accepteren’ te selecteren. Ga naar ‘Instellingen beheren’ om je voorkeuren bij te werken.

Beheer je voorkeuren of trek je toestemming op elk moment in via de Privacyinstellingen.

Instellingen beheren